Beantwoord

Geen betaling per creditcard ? Wat is dit voor bedrijf ?

• 25 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 400 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik vraag me echt af hoe het kan dat een bedrijf als T-Mobile zelfs voor zakelijke klanten enkel demogelijkheid biedt om per IDEAL te betalen en geen mogelijkheid heeft per creditcard te betalen.

Zelfs boer Harms tomaatjes heeft tegenwoordig de mogelijkheid om je tomaatjes direct online per creditcard te betalen. Dat een bedrijf als T-Mobile dat niet heeft is werkelijk te absurd voor woorden !

Ik ben zakelijke klant en om betaling snel te verrichtten moet ik mijn moeder inschakelen om per IDEAL te betalen, want ik heb zelf een buitenlandse bankrekening. Ja, overmaken kan ook, lekker handig ook ! Wat een prut service zeg !

En kom nu aub niet met zo'n dom antwoord terug als ja dat is nu eenmaal zo bij ons geregeld. Want deze mail toont aan dat het bij jullie NIET is geregeld !

Dus stuur dit bericht eens door naar je directeur financien, directeur klantenservice en je directeur automatisering, zodat ze kunnen lezen dat een zakelijke klant de indruk heeft dat jullie organisatie slechter is georganiseerd dan de organisatie van boer harms tomaatjes, waar je wel online met creditcard kan betalen !

Dank U ! 

icon

Beste antwoord door eric 25 augustus 2020, 09:37

Geld overmaken per creditcard kost het ontvangende bedrijf een fee naar de creditcard maatschappij. Daarom is bij de meeste bedrijven betalen van facturen per creditcard uitgesloten. Zelfs bij de grootste supermarkt keten in Nederland wordt creditcard niet geaccepteerd!

Je hebt automatische incasso afgesproken in het contract. Dat je het om voor jou belangrijke reden hiervan af wil wijken mag, maar dan geldt dus dat het overgeboekt of per ideal kan. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Geld overmaken per creditcard kost het ontvangende bedrijf een fee naar de creditcard maatschappij. Daarom is bij de meeste bedrijven betalen van facturen per creditcard uitgesloten. Zelfs bij de grootste supermarkt keten in Nederland wordt creditcard niet geaccepteerd!

Je hebt automatische incasso afgesproken in het contract. Dat je het om voor jou belangrijke reden hiervan af wil wijken mag, maar dan geldt dus dat het overgeboekt of per ideal kan. 

Ja...zo'n suf antwoord kan je alleen van een Nederlander en een medewerker klantenservice verwachten. 

Nogmaals lees: Boer Harms Tomaatjes biedt wel de mogelijkheid om met creditcard te betalen, en lees: in werkelijk geen enkel ander land wordt IDEAL gebruikt. 

Kosten ? Dan bereken je die 2 euro door naar de klant die met creditcard wil afrekenen ! 

Pas maakte ik nog op FB een opmerking over het achterlijke nederland die als enige IDEAL gebruikt en gelijk kreeg ik reply van een Nederlandse vriend die in Spanje woont en zei: "Ja ik ken de frustratie in ieder land kan je met creditcard betalen en Nederland heeft chipknip en IDEAL, achterlijk land."

En daar heeft ie gelijk in het is achterlijk ! En dat er mensen zijn die dit bovenstaande antwoord als normaal ervaren, geeft enkel aan hoe achterlijk er blijkbaar in Nederland wordt gedacht of beter gezegd niet wordt gedacht. 

Dat zoals je zegt de grootste Nederlandse supermarkt ook geen creditcard accepteert geeft ook alleen maar aan hoe achterlijk Nederlanders blijkbaar zijn ! Want in de hele wereld kan je zelfs bij de snoepwinkel en de pizzeria met creditcard betalen ! Dus als dat dan bij Nederlands grootste supermarkt niet kan, houdt dat in dat ze achterlijk zijn en van Nederland een achterlijk dorp maken ! 

Kosten of geen kosten, je dient je klant die service aan te bieden. PUNT !!!

Reputatie 7
Badge +19

@ErwinO2 

Anders dan telefoon providers kun je bij elke winkel betalen met creditcard. Als je kijkt naar alle andere telefoon providers, zij accepteren ook geen creditcard of andere mogelijkheden.

Zelfs energieleveranciers, waterschap en anderen die geld incasseren vragen om met Ideal te betalen.

Ten eerste is dat makkelijk en zo gedaan voor de klanten, ten tweede zoals Eric zegt kost dat geld voor T-Mobile en daarmee ben je ook zo akkoord gegaan in de voorwaarden. Toen je je contract afsloot stond het ook standaard op incasseren. Het is een Nederlandse betaalmethode die erg simpel en handig is.

@ErwinO2

Anders dan telefoon providers kun je bij elke winkel betalen met creditcard. Als je kijkt naar alle andere telefoon providers, zij accepteren ook geen creditcard of andere mogelijkheden.

Zelfs energieleveranciers, waterschap en anderen die geld incasseren vragen om met Ideal te betalen.

Ten eerste is dat makkelijk en zo gedaan voor de klanten, ten tweede zoals Eric zegt kost dat geld voor T-Mobile en daarmee ben je ook zo akkoord gegaan in de voorwaarden. Toen je je contract afsloot stond het ook standaard op incasseren. Het is een Nederlandse betaalmethode die erg simpel en handig is.

Blijkbaar kunnen Nederlanders ook niet lezen en dringen zaken ook niet door, dus ik zal mn antwoord op de vorige reactie nog eens herhalen, want het is niet normaal en het is niet handig en het is met name uiterst klantonvriendelijk ! En dat de halve wereld in Nederland dat zo doet, terwijl dat overal in de wereld niet zo gaat, is achterlijk ! Zeker als je een multinational zoals T-mobile bent ! Verder heb ik nooit gevraagd om automatisch te gaan incasseren maar wordt je dat opgedrongen en het heeft er allemaal geen zak mee te maken ! Je dient je klanten de service aan te bieden om ook met creditcard te kunnen betalen en als je dat niet doet ben je een achterlijke Nederlandse boerenpummel organisatie !

**************************************************************************************

Ja...zo'n suf antwoord kan je alleen van een Nederlander en een medewerker klantenservice verwachten. 

Nogmaals lees: Boer Harms Tomaatjes biedt wel de mogelijkheid om met creditcard te betalen, en lees: in werkelijk geen enkel ander land wordt IDEAL gebruikt. 

Kosten ? Dan bereken je die 2 euro door naar de klant die met creditcard wil afrekenen ! 

Pas maakte ik nog op FB een opmerking over het achterlijke nederland die als enige IDEAL gebruikt en gelijk kreeg ik reply van een Nederlandse vriend die in Spanje woont en zei: "Ja ik ken de frustratie in ieder land kan je met creditcard betalen en Nederland heeft chipknip en IDEAL, achterlijk land."

En daar heeft ie gelijk in het is achterlijk ! En dat er mensen zijn die dit bovenstaande antwoord als normaal ervaren, geeft enkel aan hoe achterlijk er blijkbaar in Nederland wordt gedacht of beter gezegd niet wordt gedacht. 

Dat zoals je zegt de grootste Nederlandse supermarkt ook geen creditcard accepteert geeft ook alleen maar aan hoe achterlijk Nederlanders blijkbaar zijn ! Want in de hele wereld kan je zelfs bij de snoepwinkel en de pizzeria met creditcard betalen ! Dus als dat dan bij Nederlands grootste supermarkt niet kan, houdt dat in dat ze achterlijk zijn en van Nederland een achterlijk dorp maken ! 

Kosten of geen kosten, je dient je klant die service aan te bieden. PUNT !!!