Beantwoord

Geen betalingskenmerk erbij gezet

  • 2 januari 2017
  • 1 reactie
  • 458 Bekeken

Ik heb vandaag 110,18 overgemaakt naar tmobile zonder een betalingskenmerk erbij te zetten. Wel is mijn achternaam en voorletter te zien.

Ik ben daarom bang dat tmobile het niet zal verwerken waardoor er een blokade op mijn mobiele netwerkt komt te staan.
Ik heb wel een betalingsbewijs etc.

Hartelijk bedankt
icon

Beste antwoord door Sam- 3 januari 2017, 11:18

Hoi Liefa,



Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Welkom op het forum trouwens. ;)



Ik wil je vragen om te e-mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl o.v.v. 'zoekgeraakte betaling' en met vermelding van:



• telefoonnummer

• datum + tijdstip betaling

• betaald bedrag

• overgemaakt naar rekeningnr + naam

• betaald vanaf rekeningnr

• betalingskenmerk dat is gebruikt



Dit zal dan door onze collega's van de afdeling incasso in behandeling genomen. Op deze manier wordt de betaling alsnog gekoppeld aan jouw abonnement. We streven er naar om je e-mail binnen 5 werkdagen behandeld te hebben.



Heb je aanvullende vragen, laat het ons weten! We helpen je graag verder. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Liefa,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Welkom op het forum trouwens. ;)

Ik wil je vragen om te e-mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl o.v.v. 'zoekgeraakte betaling' en met vermelding van:

• telefoonnummer
• datum + tijdstip betaling
• betaald bedrag
• overgemaakt naar rekeningnr + naam
• betaald vanaf rekeningnr
• betalingskenmerk dat is gebruikt

Dit zal dan door onze collega's van de afdeling incasso in behandeling genomen. Op deze manier wordt de betaling alsnog gekoppeld aan jouw abonnement. We streven er naar om je e-mail binnen 5 werkdagen behandeld te hebben.

Heb je aanvullende vragen, laat het ons weten! We helpen je graag verder. 😉

Reageer