Ik ben daarom bang dat tmobile het niet zal verwerken waardoor er een blokade op mijn mobiele netwerkt komt te staan.
Ik heb wel een betalingsbewijs etc.
Hartelijk bedankt
Beste antwoord door Sam-
Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Welkom op het forum trouwens. ;)
Ik wil je vragen om te e-mailen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl o.v.v. 'zoekgeraakte betaling' en met vermelding van:
• telefoonnummer
• datum + tijdstip betaling
• betaald bedrag
• overgemaakt naar rekeningnr + naam
• betaald vanaf rekeningnr
• betalingskenmerk dat is gebruikt
Dit zal dan door onze collega's van de afdeling incasso in behandeling genomen. Op deze manier wordt de betaling alsnog gekoppeld aan jouw abonnement. We streven er naar om je e-mail binnen 5 werkdagen behandeld te hebben.
Heb je aanvullende vragen, laat het ons weten! We helpen je graag verder. 😉