Beantwoord

Geen BTW op facturen

• 30 november 2016
  • 3 reacties
  • 741 Bekeken

Op de rekeningen mist de btw, die ik wel nodig heb om deze zakelijk af te trekken. Graag van 2016 alle facturen incl btw graag
icon

Beste antwoord door David 30 november 2016, 16:28

Hoi Wiets,

Welkom terug op ons forum! :)

Ik heb dit gelijk voor je verwerkt, zodat je vanaf nu facturen inclusief BTW-overzicht. Alle facturen van 2016 kan ik niet meer voor je regelen inclusief BTW. Dit is maximaal tot 7 maanden opvraagbaar en dat heb ik dan ook voor je aangevraagd. Binnen 4 werkdagen ontvang je een overzicht per post. Het is niet heel 2016, maar ik hoop dat ik je alsnog op deze manier zo goed mogelijk heb kunnen helpen.

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wiets,

Welkom terug op ons forum! :)

Ik heb dit gelijk voor je verwerkt, zodat je vanaf nu facturen inclusief BTW-overzicht. Alle facturen van 2016 kan ik niet meer voor je regelen inclusief BTW. Dit is maximaal tot 7 maanden opvraagbaar en dat heb ik dan ook voor je aangevraagd. Binnen 4 werkdagen ontvang je een overzicht per post. Het is niet heel 2016, maar ik hoop dat ik je alsnog op deze manier zo goed mogelijk heb kunnen helpen.

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Wij krijgen op onze facturen ook ineens alleen de EXCL BTW bedragen te zien. Was nooit zo. Erg irritant voor de boekhouding. Kan dit zsm worden hersteld? Gewoon zoals het was; een btw-specificatie??
Reputatie 7
Badge +20
Hi APRLANG,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een zakelijk abonnement hebt. Op zakelijke facturen worden alle bedragen exclusief btw vermeld, behalve het totaalbedrag. Ik kan dit ook niet wijzigen. De btw wordt wel op het totaalbedrag vermeld dus hopelijk kun je daamee verder.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer