Beantwoord

Geen contact met klantenservice / facturatie doet bij jullie geen goed werk

• 30 juli 2019
  • 5 reacties
  • 424 Bekeken

Ik probeerde via de chat contact te krijgen met 1 van de medewerkers, maar chat werkt niet. Vraag verschijnt niet in beeld en medewerker beantwoord ook niets.
Al met al is het ook vervelend dat je niet kan mailen. Voor mensen die overdag werken, is dit een stuk makkelijker.
Zowel per mail als sms ontvang ik een bericht dat ik een fikse betaal achterstand heb, maar volgens mijn bank afschriften ben ik gewoon bij met betalen. Wellicht ook een idee om naar jullie financiele medewerkers te kijken. Daar word het e.e.a. niet goed verwerkt lijkt mij. Daarnaast is het ook vervelend dat nieuwe nota's gelijk op betaald staan, terwijl dit niet is. Het zou fijn zijn als jullie systeem pas noteert dat iets betaald is als dit ook daadwerkelijk plaats heeft gevonden.
icon

Beste antwoord door Hajar 31 juli 2019, 09:58

Hi Joeffie71,

Je kan ook altijd je vragen stellen op onze Community. We helpen je graag verder! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de factuur van juli openstaat waardoor je een achterstand. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile en daar staat ook het bedrag bij. Je kan ervoor kiezen om dat bedrag in 1 keer te voldoen of een betalingsregeling te treffen. Kom je zo verder? Als ik nog iets kan doen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Joeffie71,

Je kan ook altijd je vragen stellen op onze Community. We helpen je graag verder! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de factuur van juli openstaat waardoor je een achterstand. Dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile en daar staat ook het bedrag bij. Je kan ervoor kiezen om dat bedrag in 1 keer te voldoen of een betalingsregeling te treffen. Kom je zo verder? Als ik nog iets kan doen, laat het mij weten.
De factuur van juli is op 24/7 voldaan. Te weteb €89,00
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joeffie71,

De betaling van € 89,- die je op 24/7 hebt gedaan, is naar het nog overig openstaande bedrag van juni gegaan. Daardoor is juni nu volledige betaald, en het geld wat daar nog teveel voor was, is gebruikt om een gedeelte van juli te betalen. Dat zorgt ervoor dat voor juli nu nog € 74,54 openstaat.

Hopelijk is het zo wat duidelijker! Heb je er nog vragen over, laat het dan gerust even weten!
Jammer dat het zo onvolledig weergegeven is, want ik denk dat alles betaald is.

voor volledigheid mijn betalingen:
13/2 €74,00
13/3 €74,00
15/4 €89,00
24/6 €148,00
15/7 €89,00
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joeffie,

Er staat nu nog een bedrag van €74,54 open en als je die betaalt dan ben je helemaal bij met je betalingen. Zoals Jaimy aangeeft is het bedrag dat je had overgemaakt verrekend met de vorige factuur die nog openstond. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reageer