Beantwoord

Geen email

Wil jullie net een mailtje sturen ofdat ik een rekening wat later kan betalen, normaal gaat dat makkelijk en nu lees ik dat je niet kan e-mailen.
Snap echt niet waarom jullie dit gedaan hebben, mensen die veel werken hebben geen tijd om eventjes snel te bellen die sturen even een mailtje snel en wachten op antwoord.
Vind het jammer laat ons op zijn minst even weten dat het niet meer kan.
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 januari 2019, 10:15

Hoi Lucy,

Geen zorgen, we antwoorden razendsnel via de andere kanalen! Zo zijn we bereikbaar via Facebook, Messenger, chat, Twitter, telefonisch of natuurlijk via deze Community. Wat je kunt doen om uitstel van betaling te regelen, is een betalingsregeling starten. Dit kan je heel gemakkelijk zelf doen via My T-Mobile > facturen. Daar vind je een knop om de betalingsregeling te starten. Lukt dat zo helemaal? 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Lucy,

Geen zorgen, we antwoorden razendsnel via de andere kanalen! Zo zijn we bereikbaar via Facebook, Messenger, chat, Twitter, telefonisch of natuurlijk via deze Community. Wat je kunt doen om uitstel van betaling te regelen, is een betalingsregeling starten. Dit kan je heel gemakkelijk zelf doen via My T-Mobile > facturen. Daar vind je een knop om de betalingsregeling te starten. Lukt dat zo helemaal? 🙂
Nee dat snap ik wel maar ik heb geen facebook of twitter, chatten is moeilijk want ik werk overdag tot 7 uur savonds.
Wil geen betalingsregeling starten alleen factuur van vorige maand later overmaken om volgende maand niet weer de 25 euro extra te moeten betalen.
Is een beetje lastig omdat het voor mensen die werken makkelijker is om te mailen, ook jammer dat het niet aangekondigd is of aangegeven ergens
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lucy,

Gelukkig is de Community er nog altijd voor al je vragen!

Ik heb een uitstel van 20 dagen gegeven op jouw betaling, gerekend vanaf vandaag. Je hebt dus tot en met 27 januari om deze factuur te voldoen. Houd er rekening mee dat de aankomende factuur hier niet onder valt.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer