Beantwoord

Geen facturen zichtbaar op My T-Mobile

• 9 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Heb sinds 5 maanden een iPad met T Mobile simkaart. Kom wel in my T-Mobile maar kan ook op de PC mijn facturen niet inzien. Heb al eens met klantenservice gebeld maar ook zij konden mij niet helpen. Wil graag weten wat hier aan te doen is want ik heb de facturen nodig om te berekenen aan mijn bedrijf.
icon

Beste antwoord door Thalina 10 augustus 2016, 10:26

Hoi Harry49ers,

Begrijpelijk dat je gewoon je facturen wilt kunnen bekijken! Ik heb ook even geprobeerd of ik jouw facturen op My T-Mobile kan inzien, maar dat lukt helaas niet. Ik heb gelijk een melding gemaakt hiervan zodat het probleem onderzocht kan worden door de IT-afdeling. Zij gaan dan kijken naar een oplossing.

Voor wanneer heb je de facturen nodig? Ik kan ze namelijk wel via de post (uiteraard gratis) naar je toesturen, dan heb je in ieder geval de facturen tot en met de laatste van 8/8. Even een tussenoplossing totdat het probleem is opgelost. Ik hoor graag of je wilt dat ik de facturen opstuur. In ieder geval sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Harry49ers,

Begrijpelijk dat je gewoon je facturen wilt kunnen bekijken! Ik heb ook even geprobeerd of ik jouw facturen op My T-Mobile kan inzien, maar dat lukt helaas niet. Ik heb gelijk een melding gemaakt hiervan zodat het probleem onderzocht kan worden door de IT-afdeling. Zij gaan dan kijken naar een oplossing.

Voor wanneer heb je de facturen nodig? Ik kan ze namelijk wel via de post (uiteraard gratis) naar je toesturen, dan heb je in ieder geval de facturen tot en met de laatste van 8/8. Even een tussenoplossing totdat het probleem is opgelost. Ik hoor graag of je wilt dat ik de facturen opstuur. In ieder geval sorry voor het ongemak!
Goedemorgen,

Dank voor Uw antwoord. Heb het nieuwe abo op 23-04-2016 afgesloten en nog geen facturen kunnen downloaden en printen. Vanaf deze datum gaarne de facturen incl. 8/8/2016.

Bij voorbaat dank voor Uw hulp en goede service.

met vriendelijke groeten van

Henri van den Boogaard
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Henri,

Goed nieuws: mijn collega's van de IT-afdeling waren razendsnel met oplossen! 🙂 Als je inlogt op My T-Mobile met jouw account van de tablet, kun je bij Facturen alle vier de facturen downloaden. Ik heb het ook nog even geprobeerd en ik zie jouw facturen nu staan.

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Dank jullie voor de snelle service, het werkt.

mvg. Harry
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Harry,

Geen dank, fijn om te horen dat het werkt! 🙂 Mocht je nog eens een vraag hebben, dan weet je ons te vinden hier op het forum. We helpen je graag!

Reageer