Beantwoord

Geen geld ontvangen

  • 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

zojuist











Grappig,

Ik heb al 2 maanden tegoed op €1100,24 omdat ik een bestelling heb geannuleerd. Tot op heden heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Als particulier kan ik geen druk opbouwen bij de firma, maar als ik een week te laat ben met betalen ben ik gewoon compleet afgesloten. Als we dit op de weegschaal leggen is dit toch compleet onevenredig T-Mobile?? Geef mij mijn geld eens terug...

Ik ben al 2 maanden geduldig, als dit in jullie geval was geweest had ik al waarschijnlijk al 3 deurwaarders aan de deur gehad?

IK BEN ER KLAAR MEE EN WIL MIJN GELD TERUG!!!
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 januari 2018, 09:36

Hoi Noud,



Omdat je meerdere berichten hebt geplaatst en topics hebt geopend, ga ik dit topic sluiten. Dit is namelijk niet nodig en tegen de regels van de Community. Een moderator zal vanzelf antwoorden onder jouw andere topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noud,

Omdat je meerdere berichten hebt geplaatst en topics hebt geopend, ga ik dit topic sluiten. Dit is namelijk niet nodig en tegen de regels van de Community. Een moderator zal vanzelf antwoorden onder jouw andere topic.