Beantwoord

geen korting op de factuue

  • 2 december 2020
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Beste,

ik heb vorige maand per ongeluk met een servicenummer gebeld en dit heeft mij 1 euro per minuut gekost. Hierdoor moest ik 27 euro meer betalen.  Ik heb een medewerker gesproken en zij heeft mij toen beloofd omdat het mijn eerste keer was, korting te geven.  de helft van die 27 euro zou ik korting krijgen op mijn volgende factuur wat niet is gebeurd. Zouden jullie dat willen corrigeren.

 

alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door David 2 december 2020, 11:24

Hi @Nabilaakkouh,

Dat is gul van m'n collega, die was op tijd met uitdelen! :santa::wink:

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik met je mee gaan kijken wat er precies is afgesproken en waarom dit nog niet is vergoed. 

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet, zodat ik dit kan oplossen! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nabilaakkouh,

Dat is gul van m'n collega, die was op tijd met uitdelen! :santa::wink:

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik met je mee gaan kijken wat er precies is afgesproken en waarom dit nog niet is vergoed. 

Ik zie jouw bericht graag spoedig tegemoet, zodat ik dit kan oplossen! 

Ja

Reageer