Beantwoord

Geen reactie meer op topic, graag reageren en helpen

• 7 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 398 Bekeken

Het betreft deze topic waar wel gevraagd wordt of ik wil reageren, maar ik krijg geen reactie meer:
https://community.t-mobile.nl/verlengen-en-nieuw-contract-433/doorverwezen-om-btw-vermelding-toestelkrediet-314891#post1519305

Het zou fijn zijn als T-mobile deze onduidelijke zaak kan oplossen, aangezien het geld in ieder geval van mijn rekening naar de rekening van T-mobile gaat. Er zijn afspraken tussen T-mobile en derden, waarbij niemand mij een btw bon kan tonen. Ik werd elke keer heen en weer gestuurd, waarbij het volgens mij veel logischer is als er naar de zakelijke constructies wordt gekeken van T-mobile en deze partijen en het rare probleem kunnen oplossen. Beide partijen wijzen toch naar T-mobile.
Alvast dank, Joeri
icon

Beste antwoord door CrisTien 7 oktober 2019, 15:28

Beste @Wildjem Je onderwerp nogmaals openen en ophoog bumpen helpt niet en is tegen de Huisregels
De moderators Reageren op volgorde van binnenkomst binnen de 24/48 uur
Met het bumpen kom je weer onderaan de lijst te staan en dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Prettige dag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Wildjem Je onderwerp nogmaals openen en ophoog bumpen helpt niet en is tegen de Huisregels
De moderators Reageren op volgorde van binnenkomst binnen de 24/48 uur
Met het bumpen kom je weer onderaan de lijst te staan en dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Prettige dag verder!