Beantwoord

Geen service in Duitsland

• 14 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Ik ben nu in duitsland en heb al de hele tijd geen service
icon

Beste antwoord door MichelD4 15 oktober 2016, 00:13

Beste martin verdonk,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Ik kan mij goed voorstellen, dat het heel vervelend kan zijn als je geen gebruik kunt maken van je T-Mobile aansluiting in Duitsland, terwijl je daar wel graag gebruik van wilt maken.
Waarom je geen service hebt in Duitsland, kan verschillende oorzaken hebben.

Deze oorzaken heb ik samengevoegd in een speciale topic, voor klanten die in het buitenland verblijven, en geen gebruik kunnen maken van hun aansluiting.
In deze topic vindt je tevens de oplossingen om het probleem te verhelpen.

Door op deze link te klikken, kom je uit in deze speciale topic.

Hopelijk kun je gauw weer gebruik maken van je aansluiting in Duitsland!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste martin verdonk,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Ik kan mij goed voorstellen, dat het heel vervelend kan zijn als je geen gebruik kunt maken van je T-Mobile aansluiting in Duitsland, terwijl je daar wel graag gebruik van wilt maken.
Waarom je geen service hebt in Duitsland, kan verschillende oorzaken hebben.

Deze oorzaken heb ik samengevoegd in een speciale topic, voor klanten die in het buitenland verblijven, en geen gebruik kunnen maken van hun aansluiting.
In deze topic vindt je tevens de oplossingen om het probleem te verhelpen.

Door op deze link te klikken, kom je uit in deze speciale topic.

Hopelijk kun je gauw weer gebruik maken van je aansluiting in Duitsland!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martin,

Ook namens de moderators welkom op het forum! :)

Zo te zien heeft onze Klantexpert MichelD4 je al van een antwoord voorzien! Ik zie dat je eergister en gister ook contact met mijn collega's hebt gehad. Er is nog een openstaande factuur waardoor je op het moment van stellen van je vraag geblokkeerd was. Gisteren heeft mijn collega die blokkade opgeheven, omdat de betaling onderweg was. Wanneer en hoe heb je deze betaling precies voldaan? Op het moment staat de factuur namelijk nog open en de blokkade werkt in principe automatisch. Dit zou dus betekenen dat als de betaling op zich laat wachten, dat de blokkade weer actief wordt. Houd hier ook rekening mee mocht er nog iets gebeuren met je service.

Hopelijk werkt alles nu helemaal en als er nog vragen zijn, horen we dat graag!

Reageer