Beantwoord

Geen verbinding in buitenland

  • 15 februari 2018
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Is er een storing?
icon

Beste antwoord door David 15 februari 2018, 11:39

Hey Tamara,

Jouw vraag staat nu wat opmerkelijk, maar ik heb deze even verplaatst vanuit het andere topic. De reden waarom je bent geblokkeerd is anders dan bij degene op wiens topic je reageerde. Ik geef je hier graag meer uitleg over.

Je bent op 7 februari geblokkeerd voor het gebruik van diensten in het buitenland (en bijvoorbeeld ook premium diensten, zoals SMS-diensten en servicenummers). We hebben namelijk geen betaling ontvangen van de laatste 4 facturen. Op de laatste factuur na hadden alle facturen al lang betaald moeten zijn en daarom is de blokkade geplaatst. Ik raad je ook aan om de facturen zo spoedig mogelijk te voldoen, zodat er geen verdere aanmaningen verstuurd hoeven te worden of blokkades worden geplaatst.

Als je naar My T-Mobile gaat, naar het kopje 'Facturen', zie je precies wat er totaal nog voldaan moet worden en welke bedrag er is als betalingsachterstand. Wanneer je dit voldaan hebt, worden de blokkades automatisch opgeheven en kun je jouw aansluiting weer gebruiken in het buitenland. Je kunt direct via My T-Mobile betalen of via één van deze methoden.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Tamara,

Jouw vraag staat nu wat opmerkelijk, maar ik heb deze even verplaatst vanuit het andere topic. De reden waarom je bent geblokkeerd is anders dan bij degene op wiens topic je reageerde. Ik geef je hier graag meer uitleg over.

Je bent op 7 februari geblokkeerd voor het gebruik van diensten in het buitenland (en bijvoorbeeld ook premium diensten, zoals SMS-diensten en servicenummers). We hebben namelijk geen betaling ontvangen van de laatste 4 facturen. Op de laatste factuur na hadden alle facturen al lang betaald moeten zijn en daarom is de blokkade geplaatst. Ik raad je ook aan om de facturen zo spoedig mogelijk te voldoen, zodat er geen verdere aanmaningen verstuurd hoeven te worden of blokkades worden geplaatst.

Als je naar My T-Mobile gaat, naar het kopje 'Facturen', zie je precies wat er totaal nog voldaan moet worden en welke bedrag er is als betalingsachterstand. Wanneer je dit voldaan hebt, worden de blokkades automatisch opgeheven en kun je jouw aansluiting weer gebruiken in het buitenland. Je kunt direct via My T-Mobile betalen of via één van deze methoden.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer