Beantwoord

Geen verrekening op mijn nieuwe factuur

• 7 maart 2017
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

In januari het abonnement go geannuleerd.. in februari hogere rekening moeten betalen. Weer naar jullie gebelt en het zou met de factuur van maart worden verrekend.. maar nog steeds niet goed. Wie kan mij nu wel goed helpen???
icon

Beste antwoord door David 7 maart 2017, 15:49

Hi Shirley,

Je hebt jouw vraag dubbel gesteld en dit is niet de bedoeling op dit forum. Houd er in het vervolg rekening mee dat je het bij één bericht per vraag houdt. Alle vragen worden op volgorde van binnenkomst opgepakt, dus het dubbel posten van je vraag helpt ook niet om sneller geholpen te worden. Lees hiervoor ook even de huisregels door.

Dit topic gaat nu op slot en voor verdere vragen verwijs ik je naar het eerdere topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Shirley,

Je hebt jouw vraag dubbel gesteld en dit is niet de bedoeling op dit forum. Houd er in het vervolg rekening mee dat je het bij één bericht per vraag houdt. Alle vragen worden op volgorde van binnenkomst opgepakt, dus het dubbel posten van je vraag helpt ook niet om sneller geholpen te worden. Lees hiervoor ook even de huisregels door.

Dit topic gaat nu op slot en voor verdere vragen verwijs ik je naar het eerdere topic.