Beantwoord

Geen vriendenkorting

• 23 november 2016
  • 9 reacties
  • 236 Bekeken

Gisteren gaf ik contact openen met jullie met de vraag waarom ik geen vriendenkorting krijg op een 2e abonnement op mijn naam. Ik heb voor mijn dochter een abonnement aangevraagd maar omdat zij nog minderjarig is kom de abonnement op mijn naam. Waarom krijgen wij geen vriendenkorting? Antwoord van jullie was dat ik geen vrienden met mezelf kon zijn dus de korting niet voor mij van toepassing is. Jammer. Maar nu las ik in deze forum bij iemand dat het wel kon. Vreemd toch?
icon

Beste antwoord door Sam- 24 november 2016, 09:10

Hoi Norie,

Wat leuk dat je voor je dochter een abonnement bent aangegaan. Ik kan me voorstellen dat je dan ook gewoon gebruik wilt maken van de Vriendenkorting. Echter is ons systeem zo ingericht dat je geen misbruik kan maken van deze actie. Daarom worden vriendenkorting aanvragen onder dezelfde naam automatisch afgewezen.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Norie,

Wat leuk dat je voor je dochter een abonnement bent aangegaan. Ik kan me voorstellen dat je dan ook gewoon gebruik wilt maken van de Vriendenkorting. Echter is ons systeem zo ingericht dat je geen misbruik kan maken van deze actie. Daarom worden vriendenkorting aanvragen onder dezelfde naam automatisch afgewezen.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 🙂
Hoi Norie,

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. :)

hoe kan ik reageren op je privebericht?
Ik wil graag reageren op een privebericht maar het lukt mij helaas niet
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Norie,

Sorry!! Er stond iets verkeerd ingesteld waardoor ik geen privéberichten kon ontvangen. Zou je het nogmaals willen proberen? Alvast bedankt!
Beste, ook ik ben een paar maanden geleden een abonnement aangegaan voor onze dochter. Heb de stappen ondernomen zoals ik die kreeg uitgelegd van de werknemer. Alles volgens de regels gedaan. En de vriendenkorting aangevraagd. U begrijpt het al, nooit een korting ontvangen.
Een tijdje terug toch maar weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat ze op mijn abonnement staat omdat ze nog minderjarig is. En nu? Wij zouden toch gewoon recht moeten hebben op de vriendenkorting..? Graag uw reactie
Wat jammer, ik ben zojuist ong 30 minuten in gesprek geweest met een dame van Tmobile, inzake ditzelfde topic. Misschien ben ik niet zo snel van begrip, maar ik lees hierboven
Hoi Norie,

Nu verteld deze dame dat de vriendenkorting niet bestemd is voor kinderen..alleen voor meerderjarige personen. Je kunt dus geen abonnement aangaan voor je dochter en vervolgens aanspraak maken op vriendenkorting. Dit is mij wel voorgehouden toen ik een abonnement wilde aangaan. Ik maak ook op uit bovenstaande reactie dat het wel mogelijk zou zijn aanspraak te maken op de vriendenkorting maar dat het niet automatisch gaat vanwege een instelling in het systeem..
Nogmaals, ik snap het niet.
Misschien kunt u mij van dienst zijn?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi ERunderkamp,

Begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben! Allereerst welkom aan jouw dochter bij T-Mobile! Als jouw dochter inderdaad minderjarig is, kun je een nieuw abonnement op jouw naam aanvragen. Uit jouw verhaal begrijp ik dat dat ook bij jou is gebeurd. Wanneer heb je dit nieuwe abonnement afgesloten en wanneer is dit nieuwe abonnement ingegaan? Ik zie bij jouw naam een tweede abonnement staan met het 06-nummer dat eindigt op -091. Gaat het om dit abonnement?

Bij de aanvraag van vriendenkorting wordt alleen gekeken naar of het klantnummer anders is, het type abonnement en de ingangsdatum. Er wordt niet gekeken naar de klantnaam. Sorry dat hierover verwarring is ontstaan bij mijn collega's! Ik heb deze feedback ook gelijk aan hen doorgestuurd.

Wanneer heb je voor dit abonnement Vriendenkorting aangevraagd? Ik zie namelijk geen aanvraag terug. Heb je een bevestiging hiervan ontvangen?

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Beste Thalina, bedankt voor je reactie. Zoals gezegd is het abonnement al een tijd geleden ingegaan. Het gaat idd om het nr eindigend op 091. Ik heb een bevestigingsmail van aanvraag Tmobile vriendenkorting ontvangen dd 23-11-2016. Daarna niets meer vernomen. Wel nog een aantal keer contact gehad. En nu dus afgelopen weekend wederom toen ik wat vragen had over verlenging van mijn abonnement. We hebben allebei een ander klantnummer idd, een ander abonnementtype en een andere ingangsdatum. Hopelijk kan dit opgelost worden, groet Esther
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Esther,

Ik zie dat je jouw vraag ook in een ander topic hebt gesteld en dat je inmiddels mijn collega Issam jouw gegevens hebt gestuurd via een privébericht. Om het overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Mijn collega gaat zo reageren op jouw bericht. Je kunt in het andere topic eventuele aanvullende vragen stellen. Zo houden we alles bij elkaar 🙂