Beantwoord

Geld overgemaakt

• 8 februari 2017
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo, ik heb zojuist een factuur betaald. Maar ik ben vergeten om mijn klantnr bij te zetten. Of factuur nr. Heb alleen geld over gemaakt naar jullie rekening. Stupid me.

Wat moet ik nu doen?

Groet
icon

Beste antwoord door Hajar 10 februari 2017, 09:15

Hi Ouafa,

Geen paniek! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling van 8/02 goed is ontvangen en verwerkt. Ik zie dat je gister nog een bedrag hebt overgemaakt en dus heb je nu dubbel betaald. Het bedrag dat je dubbel hebt betaald zal verrekend worden met je volgende factuur.

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Op dit moment kan je niet veel doen dan afwachten tot een T-Mobile moderator je bericht oppakt en er mee aan de slag kan. Die kunnen namelijk in het systeem en je verder helpen. (Kan zijn dat het systeem van T-Mobile je naam herkent, als je al vaker hebt voldaan, tenminste ik denk dat zo ook werkt. Maar wacht even op een medewerker)

Fijne avond.
Badge +5
Als het een betaling is die aan de (te) late kant was, kun je misschien beter de betaling nog een keer doen en afwachten tot je de andere terug krijgt. Om te voorkomen dat je eventueel afgesloten wordt, want waarschijnlijk blijft de factuur gewoon als onvoldaan staan totdat een en ander is rechtgezet. Opnieuw betalen en dan wel op de juiste manier is misschien het snelste en zorgt voor de minste problemen.
Misschien wat Hugo zegt is ook wel aan te raden. Mocht je het nog een keer overmaken, en dan wel met alle gegevens, dan is het geld nooit weg.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ouafa,

Geen paniek! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je betaling van 8/02 goed is ontvangen en verwerkt. Ik zie dat je gister nog een bedrag hebt overgemaakt en dus heb je nu dubbel betaald. Het bedrag dat je dubbel hebt betaald zal verrekend worden met je volgende factuur.

Als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
@Hajar
Nu vraag ik me alleen af, zien jullie de betaling dan toch binnen komen onder naam en komt het dan alsnog goed of is het toch verstandiger voor de klant om het nog een keer over te maken om achterstallige betaling te voorkomen.

Zou je dit mij nog willen, en kunnen, uitleggen. Altijd handig om te weten voor een volgende keer. En natuurlijk wat jullie vinden wat het beste is om te doen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Serviceweb,

Goed dat je wat achtergrondinformatie vraagt! :)

In principe komen alle betalingen waarin het mobiele nummer, klantnummer of factuurnummer vermeld staan op de goede plek terecht. Wanneer dat niet het geval is dan kán het gebeuren dat ons systeem de betaling herkent aan de naam of het rekeningnummer van de klant waardoor de betaling toch op de goede plek terecht komt.

Betalingen 'zonder bestemming' komen weer in een ander 'bakje' terecht waar wat meer moeite voor moet worden gedaan, deze betalingen worden meestal binnen 7 dagen verwerkt. Wanneer dat niet het geval is kan door de klant een onderzoek worden aangevraagd naar de zoekgeraakte betaling. Op deze pagina staat daar meer uitleg over.

Reageer