Beantwoord

Geld tegoed na teveel betalen

• 4 december 2019
  • 1 reactie
  • 256 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige maand mijn rekening dubbel betaald. Deze maand zou verrekend worden en dat is inmiddels gebeurd. En dan zou het restant automatisch overgemaakt worden. Wanneer kan ik dat geld op mijn rekening verwachten?

Met vriendelijke groet,

Michelle Lamain 

icon

Beste antwoord door Evy 5 december 2019, 12:43

Hi @MLamain 

Hier geef ik je graag wat meer duidelijkheid over! Loopt je abonnement na deze maand nog door? In dat geval wordt het resterende bedrag verrekend op je volgende factuur. Mocht dit niet het geval zijn en loopt je contract af na deze maand, dan kijk ik graag even met je mee! Hiervoor ontvang ik graag in een privébericht de volgende gegevens: Naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. 

Ik hoor graag van je! :grinning:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @MLamain 

Hier geef ik je graag wat meer duidelijkheid over! Loopt je abonnement na deze maand nog door? In dat geval wordt het resterende bedrag verrekend op je volgende factuur. Mocht dit niet het geval zijn en loopt je contract af na deze maand, dan kijk ik graag even met je mee! Hiervoor ontvang ik graag in een privébericht de volgende gegevens: Naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. 

Ik hoor graag van je! :grinning:

Reageer