Beantwoord

geld terug ongewenste diensten

  • 7 november 2020
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Beste T-Mobile,

Sinds 5 weken staat er nu een bedrag op mijn factuur die wekelijks 5 euro kost en waarvan ik geen idee heb waar die vandaan komt.

Het gaat om Tom en Jerry Gamecraze - geen idee wat het is.

Blokkeren en afmelden moet via payinfo, volgens jullie website, braaf gedaan, maar ik heb me nooit opgegeven en ik wil mijn geld terug en ook wil ik zeker weten dat ik niet nog eens met zulke oplichting te maken krijg.

Wat kunnen jullie voor me doen?

Alvast bedankt voor de reaktie

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 november 2020, 12:44

Hallo @Klachtoverfactuur7november 

In onderstaande topic vind je alle informatie over hoe je dit abonnement kunt stopzetten, in de toekomst voorkomen dat je je hiervoor abonneert en hoe je een aanvraag kan doen voor teruggave van de kosten.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/info-mobiele-internetdiensten-ftmsc-betalen-via-je-factuur-307787

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Klachtoverfactuur7november 

In onderstaande topic vind je alle informatie over hoe je dit abonnement kunt stopzetten, in de toekomst voorkomen dat je je hiervoor abonneert en hoe je een aanvraag kan doen voor teruggave van de kosten.

https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/info-mobiele-internetdiensten-ftmsc-betalen-via-je-factuur-307787

Reputatie 7
Badge +20

Aanvulling @Klachtoverfactuur7november  De FTMSC diensten in je account van My Tmobile snel blokkeren.

Succes en fijn veilig weekend 

Hartelijk dank voor de info. Ik ga het allemaal proberen.

Reageer