Vraag

gesprekken op de verkeerde factuur

Ik ben nu 2 facturen verder en elke keer heb ik nog overige kosten omdat van mijn vorige facturen.

Wanneer wordt dit opgelost ?

3 reacties

Reputatie 5
@tanja23
Dit probleem is ondertussen al opgelost maar het klopt dat je het op de factuur van 06/06/2011 ziet staan. Tussen 4 en 6 juli zal je factuur beschikbaar zijn op My T-Mobile. Als je het dan nog tegen komt dan wil ik dat graag weten van je.
Ik zal de factuur in de gaten houden maar volgens de klantenservice heeft het te maken met het feit dat ik over mijn beltegoed heen was en dat wordt gezien als overige kosten want die kunnen niet op de factuur meegenomen worden. volgens mij is dit flauwekul want ik heb het nog nooit zo gehad.

Ik heb nu nog voldoende beltegoed en toch alweer € 1,84 overige kosten wat dus waarschijnlijk de kosten zijn van buiten mijn bundel bellen nadat mijn beltegoed op was.

Niettegenstaande dit probleem toch maar mijn abonnement omgezet naar een I-150 want vooral op het forum wordt je erg goed geholpen en serieus genomen.
Reputatie 5
@tanja23
Ik vind het jammer om te lezen dat je deze informatie hebt gekregen. Als je bundel op is dan krijg je kosten buiten de bundel. Deze horen ook gewoon op de juiste factuur te staan.

Namens de moderators bedankt voor je compliment!

Ik wilde je factuur controleren maar deze is echter nog niet te zien. Dit is bekend en men werkt aan een oplossing. Excuses hiervoor!

Reageer