Beantwoord

Girls sexy net/ payinfo/ malafide diensten

• 14 januari 2018
  • 8 reacties
  • 1030 Bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe ik me kan afmelden voor een betaalde dienst waar ik me zeker niet voor heb aangemeld?
Vanmorgen zag ik tot m'n verbazing dat er € 5,- extra wordt gefactureerd en via de router van m'n 4-g huawei kastje zag ik de volgende sms:

"je maakt gebruik van abonnement Girls Sexy Net, de kostern zijn € 5,00/week. voor vragen ga naar http://s.wister.biz/?r=pb3 of bel met +. info ? www.payinfo.nl "

Geloof me, ik heb me hier echt niet voor op gegeven.
Na wat zoekwerk blijkt dat ik me kan afmelden via payinfo.nl maar helaas..... dit werkt alleen met een normaal 06 nr en niet met een 097 nr.
Het irriteert me mateloos dat dit soort malafide bedrijven je klaarblijkelijk zomaar op kosten kunnen jagen en dat t-mobile dit soort acties niet kan weren.
Is er iemand die me kan helpen door het abonnement stop te zetten? €5,- per week vind ik toch wat zonde.
Heb via t-mobile inmiddels wel al ingesteld dat ik voortaan geblocked ben voor betaalde diensten.

Alvast bedankt voor de hulp

PS: lees trouwens dat ik niet de eerste ben die dit mee heeft gemaakt...... is me echter niet geheel duidelijk hoe de andere gedupeerden het opgelost hebben.
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 januari 2018, 15:21

Hoi Dits,

Ik geloof je, hoor! En ik ben er om je hiermee te helpen. :)

Dit is inderdaad iets waar meer mensen tegenaan lopen - buiten de klanten die er natuurlijk bewust van gebruikmaken! Om deze reden is hier ook een algemeen topic over. In dat topic staat precies uitgelegd hoe je de onterecht gemaakte kosten terug kunt vragen, hoe je de diensten kunt blokkeren én waarom wij dit vanuit T-Mobile niet kunnen weren.

Zo moet het helemaal goedkomen!

Heb je er meer vragen over, dan hoor ik het wel van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dits,

Ik geloof je, hoor! En ik ben er om je hiermee te helpen. :)

Dit is inderdaad iets waar meer mensen tegenaan lopen - buiten de klanten die er natuurlijk bewust van gebruikmaken! Om deze reden is hier ook een algemeen topic over. In dat topic staat precies uitgelegd hoe je de onterecht gemaakte kosten terug kunt vragen, hoe je de diensten kunt blokkeren én waarom wij dit vanuit T-Mobile niet kunnen weren.

Zo moet het helemaal goedkomen!

Heb je er meer vragen over, dan hoor ik het wel van je!
Ik heb die sms ook gekregen, maar er zijn (nog) geen extra kosten gefactureerd.
Helemaal beroerd voor data klanten met een 097 nr.
Ik log echt niet elke dag in op mijn modem om te kijken of er toevallig zo`n ongewenste sms is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi vincent,

Wat jammer dat je ook een sms hebt ontvangen. Ik zie dat je gelijk maatregelen hebt getroffen en betaalde diensten hebt geblokkeerd. Je kan vanaf nu dus geen sms'jes meer ontvangen en dus ook geen kosten maken. Ik zie op dit moment geen extra kosten aan deze diensten, maar mocht je deze wel terugzien op je factuur dan kun je een onderzoeksformulier invullen. In het topic dat Jaimy heeft gedeeld kun je meer informatie vinden hierover.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Ja ik heb die sms ook gekregen ! Ik heb helemaal geen abonnement afgesloten !
Hoe meld ik me af?
woe kan me daarmee helpen ?

groet,
John
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Cuvelier

In dit algemeen topic staat precies uitgelegd hoe je de onterecht gemaakte kosten terug kunt vragen, hoe je de diensten kunt blokkeren. Laat je even weten of het lukt?
Hi @Cuvelier

In dit algemeen topic staat precies uitgelegd hoe je de onterecht gemaakte kosten terug kunt vragen, hoe je de diensten kunt blokkeren. Laat je even weten of het lukt?

Sorry maar ik zie bergens waar ik dit kan vinden
Zie nergens waar ik dit kan vinden "algemeen tropic' . Zou graag je hulp daarbij willen.

gr. John
Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Excuses ik had de verkeerde link gedeeld. In dit topic vind je alle stappen. Kom je er zo uit?

Reageer