Vanmorgen zag ik tot m'n verbazing dat er € 5,- extra wordt gefactureerd en via de router van m'n 4-g huawei kastje zag ik de volgende sms:
"je maakt gebruik van abonnement Girls Sexy Net, de kostern zijn € 5,00/week. voor vragen ga naar http://s.wister.biz/?r=pb3 of bel met +. info ? www.payinfo.nl "
Geloof me, ik heb me hier echt niet voor op gegeven.
Na wat zoekwerk blijkt dat ik me kan afmelden via payinfo.nl maar helaas..... dit werkt alleen met een normaal 06 nr en niet met een 097 nr.
Het irriteert me mateloos dat dit soort malafide bedrijven je klaarblijkelijk zomaar op kosten kunnen jagen en dat t-mobile dit soort acties niet kan weren.
Is er iemand die me kan helpen door het abonnement stop te zetten? €5,- per week vind ik toch wat zonde.
Heb via t-mobile inmiddels wel al ingesteld dat ik voortaan geblocked ben voor betaalde diensten.
Alvast bedankt voor de hulp
PS: lees trouwens dat ik niet de eerste ben die dit mee heeft gemaakt...... is me echter niet geheel duidelijk hoe de andere gedupeerden het opgelost hebben.
Beste antwoord door Jaimy
Ik geloof je, hoor! En ik ben er om je hiermee te helpen. :)
Dit is inderdaad iets waar meer mensen tegenaan lopen - buiten de klanten die er natuurlijk bewust van gebruikmaken! Om deze reden is hier ook een algemeen topic over. In dat topic staat precies uitgelegd hoe je de onterecht gemaakte kosten terug kunt vragen, hoe je de diensten kunt blokkeren én waarom wij dit vanuit T-Mobile niet kunnen weren.
Zo moet het helemaal goedkomen!
Heb je er meer vragen over, dan hoor ik het wel van je!