Beantwoord

Google Play Store aankoop terugdraaien

• 30 april 2017
  • 5 reacties
  • 267 Bekeken

Goedenavond Ik heb een paar uur geleden mijn aankoop voor Simcity Built It Geld geannuleerd,omdat het mij allemaal niet beviel. Alleen staat nu er wel 4,99 euro in de overige kosten van mijn T-Mobile app? Hoe kan dit? ik heb het namelijk geannuleerd. Ik neem aan dat het dan niet als nog betaald hoeft te worden.

Met vriendelijke Groet,
Gianni Lorenzo Punt
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 mei 2017, 13:40

Hoi Gianni, welkom op het klantenforum.

Doe mij ook maar een kopje koffie. ;)

Op deze hulppagina staat uitgelegd dat je een aankoop binnen twee uur kosteloos kunt terugdraaien en wat je moet doen als je buiten de twee uur bent. Ook staat er een link naar een uitgebreidere Google Play beschrijving over het terugdraaien van een aankoop.

Laat je weten of het met die informatie gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Gianni, welkom op het klantenforum.

Doe mij ook maar een kopje koffie. ;)

Op deze hulppagina staat uitgelegd dat je een aankoop binnen twee uur kosteloos kunt terugdraaien en wat je moet doen als je buiten de twee uur bent. Ook staat er een link naar een uitgebreidere Google Play beschrijving over het terugdraaien van een aankoop.

Laat je weten of het met die informatie gelukt is? 🙂
Hallo Kaassausje, bedankt voor de moeite om mij te helpen met dit probleem.
Mijn aankoop heb ik binnen 5 minuten geannuleerd.
Deze hulppagina had ik zelf ook al bekeken alleen kom ik er nog niet uit. In de T-Mobile app staat nog steeds het bedrag terwijl ik het geannuleerd heb.
Hoi Gianni.

Ik denk dat dat er blijft staan, als ik de hulppagina zo lees komt het uiteindelijk ook op je factuur te staan, samen met een verrekening van de betaling. De verrekening zou hooguit één factuur later plaats mogen vinden. Dan komen we uit bij een standaard antwoord: 'zou je de factuur af willen wachten?'

Als het niet wordt verrekend, terwijl je netjes binnen de twee uur zat (en 5 minuten na aankoop is dat zeker weten), dan zou je even aan de bel moeten trekken.
Hoi Kaassausje 😳 , even goed bedankt ik ga gewoon wachten op de volgende facturen.
Het gaat hier niet om een hele hoop geld dus hopelijk komt het allemaal gewoon goed.

Heel erg bedankt voor je tijd.
Graag gedaan hoor, geen probleem, daar hangen we hier voor rond.

Als het onverhoopt niet automatisch goed komt, kun je gewoon een berichtje achterlaten in dit topic, dan kan een T-Mobile Moderator je verder helpen. 🙂

Reageer