Vraag

Google play store betalingen via T mobile factuur

• 19 januari 2016
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

Betalingen via T mobile factuur Google play store wil niet lukken.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik zou graag wat meer informatie willen hebben: Wat lukt niet precies, en welke foutmelding krijg je te zien?

Groet,
Reputatie 5
Op de pagina Problemen Apps Betalen via T-Mobile Factuur worden een aantal mogelijke foutmeldingen met oplossingen genoemd. Kun je hier wat mee?
Als ik bijvoorbeeld bij het spel HayDay diamanten wil kopen via T-Mobile factuur en dus kies voor deze betaalmethode dan wordt er een sms verstuurt naar mijn serviceprovider. Helaas lukt dit niet en wordt er aangegeven dat mijn account niet geverifieerd kan worden .
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bradbruce,

Heb je in de afgelopen 2 weken toevallig een update gedaan van, Android versie, Google Play, Google Wallet of de beveiliging? Hierdoor kan de betaalwijze namelijk in de war zijn. Zou je de volgende stappen eens willen uitvoeren?

• Log de Google account uit op het toestel
• Zet de wifi uit
• Zet het toestel uit
• Zet het toestel weer aan
• Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
• Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
• Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten

Mocht dit niet helpen dan zou je ook de volgende stappen kunnen uitproberen:

• Log in op https://wallet.google.com
• Ga naar onderdeel Betaalmethoden
• Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'

Laat je aan ons weten of het gelukt is? Ik ben benieuwd! 😉

Reageer