Beantwoord

Google play store koppelen met t-mobile factuur betaling

• 23 januari 2016
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Beste formers,

Ik wil graag mijn Google play aankopen voldoen via het t-mobile factuur. Voorheen toen ik bij kpn zat had ik dit ook altijd. Alleen dit werkt dus niet met t-mobile. Wanneer Ik dit doe krijg ik de foutmelding 'We kunnen uw account niet verifiëren. Por beer het later nog eens' is er iemand die hier een oplossing voor heeft.

Mvg,
Brieght
icon

Beste antwoord door Minty 24 januari 2016, 22:33

Hoi Brieght! Ik heb even gezocht en kwam dit topic tegen waarin iemand tegen hetzelfde probleem aanliep. Volg eens de stappen die T-Mobile Moderator Issam daar geeft, hopelijk werkt het dan wel!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hoi Brieght! Ik heb even gezocht en kwam dit topic tegen waarin iemand tegen hetzelfde probleem aanliep. Volg eens de stappen die T-Mobile Moderator Issam daar geeft, hopelijk werkt het dan wel!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Brieght,

Leuk dat je een kijkje op het forum komt nemen, welkom! :)

Goed dat je het even navraagt! Ik heb in het systeem nog even gecontroleerd of er misschien een blokkade actief was, maar dat is niet het geval. Zou je eens naar het topic dat Minty stuurde kunnen kijken? Mijn collega Issam geeft hier een aantal stappen aan waarmee het hopelijk opgelost wordt!

Mocht het na deze stappen nog niet werken, laat het dan even weten. Dan gaan we kijken naar een andere oplossing!

Reageer