Beste T-Mobile,
Een week terug heb ik een rare bericht ontvangen hierin stond dat ik een abonnement van 5 euro heb afgesloten. Ik dacht zal wel weer een spamberichtje zijn… Heb het berichtje en het nummer die daar aan hangt geblokkeerd. Tot mijn verbazing zijn er nu daadwerkelijk overige kosten gemaakt. Via de website van t-mobile heb ik gelezen dat ik via payinfo kon kijken en inderdaad zag ik daar een abonnement van 5 euro staan die ik gisteravond heb stopgezet. Nu kijk ik in de ochtend in My Tmobile en zie ik dat er nogmaals 5 euro aan overige kosten zijn gemaakt. Het totaal staat nu op 10 euro.
Ik wil graag dat dit rechtgezet word door T-Mobile, ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb aangeschaft. Al 10 jaar ben ik klant bij T-Mobile en heb dit nog nooit eerder meegemaakt.
Graag zsm een reactie en oplossing, dank!
Met vriendelijke groet,
F.Kilic
Beste antwoord door TAVL
Goedemorgen
Welkom op deze community. Je hebt onbedoeld een abonnement afgesloten bij een derde partij. Dat is balen en bijna niet te voorkomen. Dit soort partijen zijn heet gehaaid en zonder dat je het door hebt zit je er aan vast. Goed te lezen dat je al een goede stap hebt gezet door via Payinfo het abonnement weer te beëindigen. Wat je verder nog kunt doen is in My T-mobile het betalen via jouw T-Mobile factuur stop zetten. Verder kun je via dit onderzoeksformulier een onderzoek laten uitvoeren door T-Mobile. In veel gevallen zullen ze het bedrag storneren.