Beantwoord

Healthland rare overige kosten

• 20 juli 2020
  • 3 reacties
  • 563 Bekeken

Beste T-Mobile,

Een week terug heb ik een rare bericht ontvangen hierin stond dat ik een abonnement van 5 euro heb afgesloten. Ik dacht zal wel weer een spamberichtje zijn… Heb het berichtje en het nummer die daar aan hangt geblokkeerd. Tot mijn verbazing zijn er nu daadwerkelijk overige kosten gemaakt. Via de website van t-mobile heb ik gelezen dat ik via payinfo kon kijken en inderdaad zag ik daar een abonnement van 5 euro staan die ik gisteravond heb stopgezet. Nu kijk ik in de ochtend in My Tmobile en zie ik dat er  nogmaals 5 euro aan overige kosten zijn gemaakt. Het totaal staat nu op 10 euro. 

Ik wil graag dat dit rechtgezet word door T-Mobile, ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb aangeschaft. Al 10 jaar ben ik klant bij T-Mobile en heb dit nog nooit eerder meegemaakt. 

Graag zsm een reactie en oplossing, dank!

Met vriendelijke groet,

F.Kilic

icon

Beste antwoord door TAVL 20 juli 2020, 11:31

Goedemorgen @kilic,

Welkom op deze community. Je hebt onbedoeld een abonnement afgesloten bij een derde partij. Dat is balen en bijna niet te voorkomen. Dit soort partijen zijn heet gehaaid en zonder dat je het door hebt zit je er aan vast. Goed te lezen dat je al een goede stap hebt gezet door via Payinfo het abonnement weer te beëindigen. Wat je verder nog kunt doen is in  My T-mobile het betalen via jouw T-Mobile factuur stop zetten. Verder kun je via dit onderzoeksformulier een onderzoek laten uitvoeren door T-Mobile. In veel gevallen zullen ze het bedrag storneren.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @kilic,

Welkom op deze community. Je hebt onbedoeld een abonnement afgesloten bij een derde partij. Dat is balen en bijna niet te voorkomen. Dit soort partijen zijn heet gehaaid en zonder dat je het door hebt zit je er aan vast. Goed te lezen dat je al een goede stap hebt gezet door via Payinfo het abonnement weer te beëindigen. Wat je verder nog kunt doen is in  My T-mobile het betalen via jouw T-Mobile factuur stop zetten. Verder kun je via dit onderzoeksformulier een onderzoek laten uitvoeren door T-Mobile. In veel gevallen zullen ze het bedrag storneren.

@TAVL Dank voor je berichtje. Via My-Tmobile heb ik sms diensten geblokkeerd om het in de toekomst te voorkomen. Verder vul ik het onderzoeksformulier in de avond in. Hopelijk hoef ik niet te betalen voor iets dat ik niet eens ken.

Reputatie 7
Badge +5

Dat hoop ik van harte met je mee. Blijven vervelende praktijken van die slinkse spelletjesverkopers.

Reageer