Beantwoord

Help, geen verbinding na betaling achterstand

  • 15 april 2019
  • 1 reactie
  • 343 Bekeken

heb een blokkade op me toestel, dat ik niet kan bellen of internetten in het buitenland. Mijn facturen zijn betaald en had een bevestiging gekregen dat als er een blokkade opstaat dat binnen een uur verwijdert zou zijn. We zijn al een paar dagen verder en kan ook niet naar klantenservice bellen want die is gesloten.
icon

Beste antwoord door David 15 april 2019, 16:59

Hi @rodani1997,

Ik zie terug dat je via Facebook vandaag collega hebt gehad met mijn collega en dat de blokkade opgeheven is! Als het goed is kun je nu gewoon weer volledig gebruikmaken van jouw telefoon!

Laat je het weten wanneer we nog iets voor je kunnen doen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @rodani1997,

Ik zie terug dat je via Facebook vandaag collega hebt gehad met mijn collega en dat de blokkade opgeheven is! Als het goed is kun je nu gewoon weer volledig gebruikmaken van jouw telefoon!

Laat je het weten wanneer we nog iets voor je kunnen doen?

Reageer