Beantwoord

Heraansluiting na blokkade

• 23 januari 2017
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Goedemiddag. Afgelopen vrijdag contact gehad met de klantenservice aangaande mijn blokkade voor inkomende gesprekken. Daar is mij verteld dat ik vanwege een achterstallige betaling nu afgesloten ben voor alle in en uitgaande gesprekken. Ik heb toen een betaallink gekregen en er was mij verteld dat na betaling ik na ongeveer 5 uur weer kon bellen. Echter via de betaallink kon ik geen betaling maken omdat ik nog in betaalregeling zit. Ik heb vrijdag via internetbankieren alsnog het bedrag betaald. Hoe lang duurt het nu voor ik weer aangesloten wordt? Is dat nu 5 werkdagen of de eerder gestelde 5 uur. Mvg arjan
icon

Beste antwoord door David 24 januari 2017, 09:37

Hoi SardaukR,

Goed dat je hier zelf direct achteraan bent gegaan toen het met de e-mail niet werkte. Ik zie dat we jouw betaling gisteravond hebben ontvangen. De blokkades op jouw abonnement zijn er dan ook vannacht vanaf gehaald en als het goed is zou alles nu weer moeten werken. Start anders jouw toestel even opnieuw op.

Je kunt overigens de verwerkingstijden van betalingen ook op deze pagina vinden. Zo weet je precies welke manier van betalen hoeveel tijd in beslag neemt om betaald te worden.

Laat je het ons weten als wij je nog ergens bij kunnen helpen? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi SardaukR,

Goed dat je hier zelf direct achteraan bent gegaan toen het met de e-mail niet werkte. Ik zie dat we jouw betaling gisteravond hebben ontvangen. De blokkades op jouw abonnement zijn er dan ook vannacht vanaf gehaald en als het goed is zou alles nu weer moeten werken. Start anders jouw toestel even opnieuw op.

Je kunt overigens de verwerkingstijden van betalingen ook op deze pagina vinden. Zo weet je precies welke manier van betalen hoeveel tijd in beslag neemt om betaald te worden.

Laat je het ons weten als wij je nog ergens bij kunnen helpen? 🙂
Hoi David. Inderdaad per vandaag weer volledig aangesloten. Echter op my t-mobile staat er nog een bedrag open. Maar dat zal dan waarschijnlijk nog verwerkt moeten worden. In ieder geval bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey SardaukR,

Dat komt inderdaad vanzelf! 🙂

Reageer