Beantwoord

Hoe komt T-Mobile van zijn klanten af

• 27 februari 2018
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Inmiddels ben ik geen klant van T-Mobilethuis meer, maar het was absoluut de bedoeling om na 4 jaar klant te zijn geweest terug te komen, echter dan doet zich een betaling akkevietje voor, onze eigen schuld T-Mobile kreeg nog nog 100 euro van mij.
Maar zoals dat in elke familie wel eens voor komt, we zitten krap, dus bellen met T-Mobile en dan worden doorverbonden met hun incasso mensen, het verhaaltje door mij gemaild naar Certin spreekt voor zichzelf.

''Geachte Certin,

Vanmorgen werd ik doorgeschakeld van de T-Mobile klantendienst naar Certin en kreeg te maken met ene mevrouw W., wat een afgang om op zo'n onbeschofte manier te woord te worden gestaan, het gaat om een bedrag van € 100, en de enige oplossing is in 3 termijnen, niet accoord, of erger niet in staat om, dan wordt het incassobureau, geen enkel andere mogelijkheid.

Mijn voorstel was om half april het volledige bedrag te betalen, dat kan ik dan ook met zekerheid toezeggen, daar wilde mevrouw W. echter niets van weten, betalen en anders incassobureau, afgehandeld, wat een onbeschofte vlegel die collega overigens wilde zij haar initialen voor geen prijs aan mij kwijt.

Op uw website bediend u zich van fantastische teksten, bijgaand een klein gedeelte daarvan, aangegeven staat onderlijnd datgene waar mevrouw W. beslist NIET mee bezig was, integendeel zij maakt het de échte klantenservice van T-Mobile alleen maar moeilijker.''

De teksten van Certin:
Persoonlijk contact met de debiteur en focus op klantbehoud staan voorop. Door snel en effectief contact te zoeken via het juiste kanaal op het juiste moment, voorkomen we in veel gevallen een kostbaar incassotraject. Optimaal credit management is van essentieel belang, de debiteur van vandaag is immers de betalende klant van morgen!

Ik heb het volledige bedrag onmiddellijk betaald, dat T-Mobile zijn goede naam te grabbel laat gooien door dit verkapte Incassobureau en hun handelswijze, is voor mij niet te begrijpen. Dit kwam en komt in ons bedrijfje niet voor, klant of geen klant, je kunt altijd fatsoenlijk blijven.
icon

Beste antwoord door Brian 2 maart 2018, 17:15

Hi Frans-123, jammer om te horen dat het contact met Certin zo stroef is verlopen. In mijn ervaring zijn ze altijd bereid mee te denken maar hier zitten wel grenzen aan. Bij een te late betaling kan ik mij voorstellen dat mijn collega nog eens anderhalve maand uitstel niet kan verantwoorden. Maar uiteraard moet je hierover zeker wel op een nette manier te woord worden gestaan, waarvoor bij deze excuses!

P.S. Ik heb de naam van de collega uit je bericht verwijderd omdat dit in gaat tegen onze huisregels en het niet van meerwaarde is voor je (legitieme) klacht.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi Frans-123, jammer om te horen dat het contact met Certin zo stroef is verlopen. In mijn ervaring zijn ze altijd bereid mee te denken maar hier zitten wel grenzen aan. Bij een te late betaling kan ik mij voorstellen dat mijn collega nog eens anderhalve maand uitstel niet kan verantwoorden. Maar uiteraard moet je hierover zeker wel op een nette manier te woord worden gestaan, waarvoor bij deze excuses!

P.S. Ik heb de naam van de collega uit je bericht verwijderd omdat dit in gaat tegen onze huisregels en het niet van meerwaarde is voor je (legitieme) klacht.

Reageer