Beantwoord

Hoge facturen afgeschreven

  • 1 februari 2017
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Op 30 november 2016 en op 31 januari 2017 zijn er fikse bedragen van mijn rekening gehaald.
Ik kon ze de volgende dag weer terug storten maar hoe zit dat ?
Mijn factuurbedrag is maandelijks rond € 35 en deze betaal ik altijd netjes.
Help.
icon

Beste antwoord door Thalina 2 februari 2017, 10:22

Hoi klaske0,

Het is natuurlijk nooit leuk om te schrikken van hoge bedragen die worden afgeschreven! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je nog een ander abonnement op jouw naam hebt staan (nummer eindigt op -23). Daar zie ik dat op 26/01/2017 een factuur is afgeschreven met een hoger bedrag dan dat je gewend bent. Het gaat om de factuur van 23/01/2017. Ik zie op deze factuur en eerdere facturen dat je van meerdere sms-diensten gebruik maakt en in de Google Play store aankopen hebt gedaan. Was je hiervan op de hoogte? Hierdoor zijn jouw facturen hoger dan je gewend bent.

Je kunt jouw specificatie van dit abonnement bekijken door in te loggen met dit nummer op My T-Mobile > Facturen. Meer informatie over sms-diensten en hoe je deze kunt blokkeren vind je in dit algemene topic. Daar vind je ook informatie over wat je kunt doen als je het niet eens bent met de kosten.

Overigens zie ik dat jouw factuur van 22/11/2016 nog openstaat. Ik wil je adviseren om deze factuur zo snel mogelijk over te maken om te voorkomen dat je een blokkade krijgt.

Bij het abonnement waarmee je bent ingelogd op het forum zie ik één keer een sms-dienst op jouw factuur staan, maar dit gaat om 0,45 euro. Dus zo te lezen gaat het om het andere abonnement.

Laat je even weten of alles zo duidelijk is? Als je nog vragen hebt of iets anders wilt weten, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Dit lijkt me een zeer serieuze vraag. Honderden euro's afschrijven terwijl je normaal altijd rond de 35,- euro zit. Mijn advies is om te wachten totdat een van de moderatoren je hier helpt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi klaske0,

Het is natuurlijk nooit leuk om te schrikken van hoge bedragen die worden afgeschreven! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je nog een ander abonnement op jouw naam hebt staan (nummer eindigt op -23). Daar zie ik dat op 26/01/2017 een factuur is afgeschreven met een hoger bedrag dan dat je gewend bent. Het gaat om de factuur van 23/01/2017. Ik zie op deze factuur en eerdere facturen dat je van meerdere sms-diensten gebruik maakt en in de Google Play store aankopen hebt gedaan. Was je hiervan op de hoogte? Hierdoor zijn jouw facturen hoger dan je gewend bent.

Je kunt jouw specificatie van dit abonnement bekijken door in te loggen met dit nummer op My T-Mobile > Facturen. Meer informatie over sms-diensten en hoe je deze kunt blokkeren vind je in dit algemene topic. Daar vind je ook informatie over wat je kunt doen als je het niet eens bent met de kosten.

Overigens zie ik dat jouw factuur van 22/11/2016 nog openstaat. Ik wil je adviseren om deze factuur zo snel mogelijk over te maken om te voorkomen dat je een blokkade krijgt.

Bij het abonnement waarmee je bent ingelogd op het forum zie ik één keer een sms-dienst op jouw factuur staan, maar dit gaat om 0,45 euro. Dus zo te lezen gaat het om het andere abonnement.

Laat je even weten of alles zo duidelijk is? Als je nog vragen hebt of iets anders wilt weten, hoor ik het graag!

Hoi, er is een hoge bedrag bij mij afgeschreven, k zou willen vragen hoe dat kan? Want k bedaal maandelijks rond de 50euro en op tijd ook.

 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, dat kun je eenvoudig zien op je gespecificeerde factuur die je via Mijn T-Mobile of de TM app kunt downloaden in PDF formaat.

Groet, Folkert

Reageer