Beantwoord

Hoge factuur

• 30 maart 2016
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Abonnement afgesloten op 23 maart en 27 maart al 80 euro van rekening van bank afgeschreven heb vanaf 23 maart abonnement en zit nu in buitenland en 27 maart al 80 euro afgeschreven kan iemand mij zeggen hoe 't mobile werkt want bij mijn baas krijg ik mijn maandloon na 5 dagen ook niet
icon

Beste antwoord door toetsie 30 maart 2016, 19:12

Bij TM betaal je je maandbedrag altijd vooraf en de andere gemaakte kosten achteraf.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2
Je vraag is een beetje verwarrend, maar het klinkt alsof je bent afgesloten vanwege een betalingsachterstand.

Als je betalingsachterstand via iDEAL voldoet, wordt deze op werkdagen tussen 8:00 en 20:00 binnen verwerkt en wordt de blokkade dus ook opgeheven. Maak je de betaling over via een bankoverboeking, kan het tot 3 werkdagen duren voordat de betaling wordt verwerkt en de betaling wordt opgeheven. Door de paasdagen en achterstanden bij banken, kan dit nog ietsje langer zijn.

Aangezien je een bedrag hebt overgemaakt op 27 maart en dit eerste paasdag was, vermoed ik dat morgen de blokkade zou moeten worden opgeheven. Zo niet, kan je het beste even contact opnemen met de T-Mobile klantenservice. Vanuit het buitenland doe je dat op +31 6 2400 1200. Zij kunnen je verder helpen.
Reputatie 4
Badge +7
Bij TM betaal je je maandbedrag altijd vooraf en de andere gemaakte kosten achteraf.
Reputatie 2

Ah ja, zo moest ie inderdaad gelezen worden. De andere betekenis van het woord 'afgesloten'. Oeps.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dongen22,

Ik heb inmiddels gereageerd op je vraag in jouw andere topic. Zou je daar naar kunnen kijken? Ik wil je vragen om je vraag niet in meerdere topics te zetten, om het forum overzichtelijk te houden. Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je die uiteraard in het andere topic stellen. We helpen je daar graag verder!

Dit topic gaat op slot.