Beantwoord

Hoge factuur

• 17 september 2016
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb wat vragen ik Zag dat ik en abbo heb van 55 euro en mn rekeningen zn elke x meer als 70 euro HOE KAN DAT ? Bij mij n overigegebruik staat nooit meer als en 10 extra...
icon

Beste antwoord door Hajar 19 september 2016, 14:16

Hi Lommers,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat Jan en Bonnu al hebben aangegeven dat je de specificatie van je factuur kan inzien voor meer duidelijkheid.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en je factuur en als je zelf ook de specificatie bekijkt dan zie je dat je tot je factuur van augustus niks hebt betaald. Je had namelijk een groot bedrag openstaan in de plus staan en daarmee is telkens je factuur verrekend. Als het goed is dan is er ook niks afgeschreven je ziet namelijk een - voor elk bedrag. Bekijk even de specificatie van je facturen op My T-Mobile. Mocht je nog vragen hebben of meer duidelijkheid willen, laat het ons dan weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als het goed is kan je dat terug zien op je factuur .
Of in de t-mobile app
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lommers,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat Jan en Bonnu al hebben aangegeven dat je de specificatie van je factuur kan inzien voor meer duidelijkheid.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en je factuur en als je zelf ook de specificatie bekijkt dan zie je dat je tot je factuur van augustus niks hebt betaald. Je had namelijk een groot bedrag openstaan in de plus staan en daarmee is telkens je factuur verrekend. Als het goed is dan is er ook niks afgeschreven je ziet namelijk een - voor elk bedrag. Bekijk even de specificatie van je facturen op My T-Mobile. Mocht je nog vragen hebben of meer duidelijkheid willen, laat het ons dan weten.
Hi Lommers,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat Jan en Bonnu :? al hebben aangegeven dat je de specificatie van je factuur kan inzien voor meer duidelijkheid.

Wie in nou weer Bonnu
Reputatie 7
Badge +20
Sorry Bobby, typefout! 😛

Reageer