Beantwoord

Hoge factuur

  • 20 maart 2017
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

waarom zijn mijn facturen zo hoog.
heb een abonnement van 12,50 euro.
nu worden er bedragen van rond de 30 euro afgeschreven.
internet m/s wat wordt daar mee bedoeld.
icon

Beste antwoord door Thalina 21 maart 2017, 15:14

Hoi Quinto,



Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie het volgende: op 14/01 heb je een abonnement afgesloten in de T-Mobile Shop. Je hebt toen gekozen een Stel Samen & Stel Bij abonnement van 20,00 euro met 120 belminuten en 3GB (Internet M). Op jouw internetbundel ontving je toen 9 euro korting. Je hebt voor dit abonnement toen ook getekend en dit abonnement is direct ingegaan. Vervolgens zie ik dat op 16/01 jouw internetbundel is aangepast van 3GB (Internet M) naar 1GB (Internet S).



Vervolgens zie ik dat er iets fout is gegaan op jouw facturen. Als je jouw factuur van 16/02 (en 20/03) bekijkt zie je dat je zowel voor de internetbundel van 1GB als voor de internetbundel van 3GB betaalt. Wel ontvang je alleen de korting op de 3GB bundel (9 euro). Dus er gaan twee dingen nu mis: enerzijds betaal je voor twee internetbundels, terwijl dit normaal gesproken helemaal niet zou kunnen. Verder ontvang je voor jouw 1GB bundel geen korting terwijl je die wel zou moeten ontvangen. Ik kan dit zelf niet voor je aanpassen, maar ik heb het direct doorgezet naar onze IT-afdeling om uit te laten zoeken wat er precies misgaat. Zij gaan dit bekijken en aanpassen. Zodra er meer bekend is hierover word je hierover geïnformeerd.



Als je kijkt op jouw My T-Mobile bij Mijn abonnement, zie je daar jouw Internet S bundel terug (dit is 1GB). Maar bij de korting zie je dat het gaat om de korting op de Internet M bundel (9 euro). Vandaar dat het nu lijkt alsof je een abonnement van 12,50 euro hebt, maar zoals aangegeven is dit niet correct. De IT-afdeling zal dit gaan corrigeren.



Een lang verhaal, lees het even rustig door. In ieder geval kan ik je verzekeren dat we het in orde gaan maken! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Quinto,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie het volgende: op 14/01 heb je een abonnement afgesloten in de T-Mobile Shop. Je hebt toen gekozen een Stel Samen & Stel Bij abonnement van 20,00 euro met 120 belminuten en 3GB (Internet M). Op jouw internetbundel ontving je toen 9 euro korting. Je hebt voor dit abonnement toen ook getekend en dit abonnement is direct ingegaan. Vervolgens zie ik dat op 16/01 jouw internetbundel is aangepast van 3GB (Internet M) naar 1GB (Internet S).

Vervolgens zie ik dat er iets fout is gegaan op jouw facturen. Als je jouw factuur van 16/02 (en 20/03) bekijkt zie je dat je zowel voor de internetbundel van 1GB als voor de internetbundel van 3GB betaalt. Wel ontvang je alleen de korting op de 3GB bundel (9 euro). Dus er gaan twee dingen nu mis: enerzijds betaal je voor twee internetbundels, terwijl dit normaal gesproken helemaal niet zou kunnen. Verder ontvang je voor jouw 1GB bundel geen korting terwijl je die wel zou moeten ontvangen. Ik kan dit zelf niet voor je aanpassen, maar ik heb het direct doorgezet naar onze IT-afdeling om uit te laten zoeken wat er precies misgaat. Zij gaan dit bekijken en aanpassen. Zodra er meer bekend is hierover word je hierover geïnformeerd.

Als je kijkt op jouw My T-Mobile bij Mijn abonnement, zie je daar jouw Internet S bundel terug (dit is 1GB). Maar bij de korting zie je dat het gaat om de korting op de Internet M bundel (9 euro). Vandaar dat het nu lijkt alsof je een abonnement van 12,50 euro hebt, maar zoals aangegeven is dit niet correct. De IT-afdeling zal dit gaan corrigeren.

Een lang verhaal, lees het even rustig door. In ieder geval kan ik je verzekeren dat we het in orde gaan maken! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.
hallo,
bedankt voor het spoedige antwoord.
Ik wacht de reactie af van de IT afdeling.
hopend op een spoedig herstel
Hallo thalina.... wacht al enige tijd op reactie van de IT afdeling. Heb tot op heden nog niets ontvangen... wanneer wordt het verrekend??
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Quinto,

Begrijpelijk dat je wilt weten wanneer het in orde wordt gemaakt! Ik heb gelijk gekeken in het systeem en ik zie dat mijn collega je op 22/03 heeft proberen te bellen maar je niet te pakken kreeg. Normaal gesproken wordt er altijd nog een belpoging gedaan, maar ik zie dat dat niet is gebeurd. Sorry daarvoor! Het probleem is in ieder geval wel opgelost, daarover belde mijn collega. Als je op My T-Mobile kijkt bij Mijn abonnement zie je nu dat alles goed staat. Verder heeft mijn collega op diezelfde dag een vergoeding voor je doorgevoerd van 23,45 euro. Deze vergoeding is verrekend met jouw factuur van 20/03, als je kijkt bij de afschrijving op 23/03 zie je dat er een lager bedrag is afgeschreven door de verrekening met de vergoeding.

Alles is nu in ieder geval in orde! Houd voor alle zekerheid jouw komende factuur nog in de gaten. Ik ga er niet vanuit, maar mocht je daar toch iets geks op ontdekken trek dan aan de bel!

Reageer