Beantwoord

Hoge factuur

  • 19 juli 2019
  • 1 reactie
  • 472 Bekeken

Ik heb een factuur gekregen van €80 begrijp helemaal niet waarom, ben ook echt niet van plan om het te betalen! Ik wil hierbij z.s.m geholpen worden!!
icon

Beste antwoord door David 20 juli 2019, 09:51

Hoi @arzumm,

Goed dat je het laat weten! Wist je dat je via jouw My T-Mobile 24/7 inzage hebt in jouw gegevens, zo ook je facturen? Als je naar de factuurpagina gaat, dan kun je daar jouw laatste factuur downloaden. Je kunt daar zien dat je, door een bundelwijziging, met terugwerkende kracht moest betalen voor je Go Unlimited én (zoals altijd) de maand vooruit. Hierdoor is de rekening inderdaad hoger uitgevallen, maar dat klopt in dit geval dus wel helemaal. Ik wil je dan ook aanraden om de factuur zo spoedig mogelijk te voldoen, omdat de uiterste betaaldatum gisteren was. Op die manier voorkom je blokkades en incassokosten.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @arzumm,

Goed dat je het laat weten! Wist je dat je via jouw My T-Mobile 24/7 inzage hebt in jouw gegevens, zo ook je facturen? Als je naar de factuurpagina gaat, dan kun je daar jouw laatste factuur downloaden. Je kunt daar zien dat je, door een bundelwijziging, met terugwerkende kracht moest betalen voor je Go Unlimited én (zoals altijd) de maand vooruit. Hierdoor is de rekening inderdaad hoger uitgevallen, maar dat klopt in dit geval dus wel helemaal. Ik wil je dan ook aanraden om de factuur zo spoedig mogelijk te voldoen, omdat de uiterste betaaldatum gisteren was. Op die manier voorkom je blokkades en incassokosten.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer