Beantwoord

Hoge factuur door afbetalen recycle deal

• 6 januari 2021
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Waarom moet ik 192 euro betalen? Mijn verzoek voor een nieuwe telefoon is afgewezen en je vraagt ​​me om grote bedragen, en op welke basis weet ik het niet. Ik vraag je om je account bij mijn abonnement terug te geven. Ik hoef dit bedrag niet te betalen. Ik heb mijn laatste termijn bij jou voltooid en mijn nieuwe abonnement gaat in.  En de telefoon hing in mijn gezicht, en ik heb geen verontschuldiging of reactie van jou ontvangen

icon

Beste antwoord door David 7 januari 2021, 09:04

Hoi @M.Ahmo,

Goed dat je het even vraagt, dan kunnen we daar uitleg over geven! 

Ik heb jouw abonnement erbij gepakt en zie waar de kosten van €192,- vandaan komen. Je hebt bij het begin van jouw abonnement gekozen voor onze Recycle Deal. Daardoor heb je per maand een lager bedrag betaald voor de telefoon, maar dit wordt dan aan het eind van het contract dan wel in rekening gebracht als je de telefoon niet “recyclet”. De kosten hiervan zijn €192,- en dat moet dus nog betaald worden, aangezien je de telefoon in jouw bezit houdt. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan kun je ook de factuur downloaden en zie je ook de kosten terug. 

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog andere vragen hebt dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @M.Ahmo,

Goed dat je het even vraagt, dan kunnen we daar uitleg over geven! 

Ik heb jouw abonnement erbij gepakt en zie waar de kosten van €192,- vandaan komen. Je hebt bij het begin van jouw abonnement gekozen voor onze Recycle Deal. Daardoor heb je per maand een lager bedrag betaald voor de telefoon, maar dit wordt dan aan het eind van het contract dan wel in rekening gebracht als je de telefoon niet “recyclet”. De kosten hiervan zijn €192,- en dat moet dus nog betaald worden, aangezien je de telefoon in jouw bezit houdt. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan kun je ook de factuur downloaden en zie je ook de kosten terug. 

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog andere vragen hebt dan horen we dat graag van je!

Reageer