Beantwoord

Hoge factuur door buiten bundel bellen met T-mobile Samen groepsleden

• 25 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 424 Bekeken

Hallo,

Ik heb voor de facturen van September en Augustus (sinds ik mijn nieuwe abonnement ben ingegaan) hoge belkosten buiten de bundel in mijn facturen gevonden. Dit betreffen belminuten met leden van mijn T-mobile Samen groep, welke ik gratis zou moeten kunnen bellen. Ik heb het voor de zekerheid opgezocht, en voor zover ik kan vinden zou dit ook in mijn nieuwe abonnement nog gratis moeten zijn; zo staat het nu ook in mijn T-mobile Samen tab in mijn account. Desondanks zijn deze kosten mij nog in rekening gebracht over de afgelopen maanden en ben ik bang dat dit zo zal blijven.

Ik zou graag het onterecht betaalde bedrag terug gestort willen hebben en de zekerheid dat de belminuten met mijn groepsleden in de toekomst niet in rekening worden gebracht. Is hier iemand die me hier mee kan helpen?

Vriendelijke groeten,

Boris Jansen

icon

Beste antwoord door Hajar 28 oktober 2019, 09:57

Hi Boris,

Ik heb je facturen erbij gepakt en zie dat je voorheen een onbeperkt bellen bundel had en dat je hebt verlengd met een 120min bundel. Je hebt daarna meer dan 120 minuten gebeld en dus kosten buiten je bundel gemaakt. Met je nieuwe abonnement kan je zelf niet gratis bellen naar T-Mobile Samen nummers, omdat T-Mobile Samen niet werkt in combinatie met een nieuw abonnement. Als je nu naar het tabje T-Mobile Samen gaat dan zie je ook dat jouw cadeau ‘Onderling gratis gebeld worden’ is. Als je weer onbeperkt wilt kunnen bellen dan kun je via My T-Mobile je bundel verhogen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi Boris,

Ik heb je facturen erbij gepakt en zie dat je voorheen een onbeperkt bellen bundel had en dat je hebt verlengd met een 120min bundel. Je hebt daarna meer dan 120 minuten gebeld en dus kosten buiten je bundel gemaakt. Met je nieuwe abonnement kan je zelf niet gratis bellen naar T-Mobile Samen nummers, omdat T-Mobile Samen niet werkt in combinatie met een nieuw abonnement. Als je nu naar het tabje T-Mobile Samen gaat dan zie je ook dat jouw cadeau ‘Onderling gratis gebeld worden’ is. Als je weer onbeperkt wilt kunnen bellen dan kun je via My T-Mobile je bundel verhogen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer