Beantwoord

Hoge factuur door FTMSC

• 22 december 2016
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

L.s.
Tot mijn schrik had ik opeens een telefoon rekening van € 44,20 over de maand december.
Normaal zo'n rond de €24,00
Er zaten nu 4 mobilebetalingen FTMSC bij van €20,00
Geen idee hoe dit komt.
Inmiddels heb ik die betaling laten blokkeren in mijn verbruikstatus.
Is dit 100% afdoende? Zo neen, dan had ik graag van u een juiste oplossing.
Ik ben bijna 73 jaar en ik begrijp dit niet.
Een eventuele restitutie is wellicht verwachtbaar ?
Wacht graag uw antwoord af.
Vr.groet
WBark44
icon

Beste antwoord door iamPuk 22 december 2016, 22:12

Hoi WBark44,
Een hogere factuur ontvangen in een nogal dure maand is niet leuk. Als je de blokkade Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) hebt aangezet dan heb je het goed gedaan. Weet je het niet zeker of twijfel je? Controleer het dan eens via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Betalen via je T-Mobile factuur.
Wil je weten wat het inhoudt en hoe je eventueel restitutie kan aanvragen vind je terug op de pagina Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Hoi WBark44,
Een hogere factuur ontvangen in een nogal dure maand is niet leuk. Als je de blokkade Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) hebt aangezet dan heb je het goed gedaan. Weet je het niet zeker of twijfel je? Controleer het dan eens via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Betalen via je T-Mobile factuur.
Wil je weten wat het inhoudt en hoe je eventueel restitutie kan aanvragen vind je terug op de pagina Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur.
Bedankt voor uw antwoord en advies. Ik ga voor de zekerheid nog eens alles controleren. Hoop dat dit voldoende zal zijn, en dit niet meer zal voorkomen. Vr.grt

Reageer