Beantwoord

Hoge factuur (in een dag tijd), geen waarschuwings sms

• 11 december 2013
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

Hallo,Voor de 2e maand op rij heb ik een hogere rekening dan gedacht. Ik verbruik teveel data? Ik heb de smartphone ingesteld dat ik bij 300 mb een waarschuwings sms krijg van T-Mobile. Deze heb ik beide maanden niet gekregen. Hede ochtend kreeg ik een sms dat ik door mijn bundel heen ben en dat ik al voor 39 euro kosten gemaakt hebt via data? Hoe kan dit? Gisterenavond de status gecontroleerd en toen had ik nog een tegoed van 300mb. Ik ben het hier zeker niet mee eens. Hoe kan ik dit verkomen en hoe gaan we dit oplossen? Zou u mj hier over terug kunnen bellen?Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door WillemE 13 december 2013, 10:01

@ starter78

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat mijn collega je via e-mail een voorstel heeft aangeboden. Ik adviseer je om hierop te reageren, zodat we dit voor je in orde kunnen maken! 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Er gaat wat tijd overheen voor je de sms krijgt.....    En een paar uur is voldoende om een hele berg data te verbruiken.

Er zijn apps die je kan instaleren en die ook op het toestel zelf een melding geven als je een vooraf ingestelde hoevelheid data verbruikt heb. Je kunt dan nog steeds wel data verbruiken maar je weet het dan wel direct.

Ik weet dat er een Android app is die gebruikt kan worden als een soort "ouderlijk toezicht" en na het overswchrijden van een hoeveelheid de data op slot zet. er is dan een wachtwoord nodig om weer verder te internetten.... Helaas kan ik niet op de naam komen maar even zoeken met Google of in Play moet werken.
@ starter78

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat mijn collega je via e-mail een voorstel heeft aangeboden. Ik adviseer je om hierop te reageren, zodat we dit voor je in orde kunnen maken! 😉
Waarom krijg ik geen sms als ik al meer dan 300 mb over mijn bundel heen ben ...
Nu krijg ik een dure rekening
Reputatie 6
Badge +16
@Niekje137

Welkom op het forum. :)

Je krijgt van ons een sms als je jouw internet bundel bijna hebt verbruikt, daarnaast heb je ook een sms gekregen toen je buiten de bundel bent gaan internetten. Mocht je geen extra kosten willen voor het internetten buiten de bundel dan kan je ervoor kiezen om de Onbeperkt Internet Voordeelbundel in te schakelen. Deze bundel kost €5,- per maand, maar zorgt er voor dat als je buiten de bundel internet er geen extra kosten in rekening worden gebracht. Alleen de snelheid zal verlaagd worden.
Ik heb precies hetzelfde @Niekje137. Vandaag een melding gekregen en net gezien dat ik sinds gisteren al ruim 300MB over mijn bundel zit :-(

Direct maar het dataverbruik uitgezet om nog meer kosten tegen te gaan...
Reputatie 6
Badge +16
@Inky83

Welkom op het forum.

Het is inderdaad verstandig om de verbinding met het mobiele data netwerk stop te zetten als je jouw bundel overschreden hebt. Bij het Bel & SMS & Web tariefplan is het niet mogelijk om een Onbeperkt Internet Voordeelbundel te activeren. Houd je belstatus dus via My T-Mobile of de My T-Mobile applicatie goed in de gaten om hoge facturen te voorkomen.
Ook bij mij is door een medewerkster toegezegd dat ik een sms krijjg als ik over mijn bundel heen zou gaan.
Nu heb ik al diverse HOGE REKENINGEN gehad waar ik niet op zit te wachten.
Jullie waren 1,5 jaar geleden het goedkoopste.
Zit er sterk aan te denken om het abonnement NIET te verlengen bij jullie.

Reageer