Beantwoord

Hoge factuurkosten

  • 29 december 2016
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Hoe kan het dat mijn factuurbedrag iedere maand hoog oploopt terwijl er op mijn T-Mobile geen extra kosten zichtbaar zijn? Op de factuur wordt aangegeven dat er buiten de bundel geïnternet is. Hoe kan dat? Ik heb namelijk een gegevensverbruik limiet aanstaan op mijn telefoon en daar is geen melding van gekomen.

Tevens is jullie klantenservice erg slecht bereikbaar. Ik heb verschillende dagen gebeld. Er wordt iedere keer vernoemd dat de wachttijd 'langer dan gewend' is. Vreemd, want wat is dan de norm die jullie aan wachttijd hanteren?
icon

Beste antwoord door David 30 december 2016, 11:20

Hey Tessa,

Om met de deur in huis te vallen: Waar zie je precies op de factuur dat het om kosten gaat voor internetten buiten je bundel? Dit is namelijk niet mogelijk bij jouw prijsplan, zolang je geen MB-verdelers koopt. Wanneer jouw databundel verbruikt is, stopt jouw mobiele internet.

Ik zie wel dat er veel andere kosten buiten jouw bundel worden gemaakt, voor verschillende diensten. Op de laatste factuur is dit bellen buiten je bundel en ook SMS'en in het buitenland. Er is echter één reden dat jouw facturen aanzienlijk hoger zijn dan normaal het geval zou zijn. Dit zijn de 'Diensten mobiele internet'. Deze kosten per keer €5,- en dan loopt het natuurlijk al aardig op. Ben je je hier bewust van of niet?

Alle informatie over deze diensten vind je in dit topic. Als je niet bewust gebruik maakt van deze diensten staat daar ook hoe je dit kunt blokkeren en hoe je een onderzoek naar de gemaakte kosten in kunt laten stellen. Het belangrijkste is in dat geval dat je de diensten zo snel mogelijk blokkeert, want ik zie dat er op dit moment ook weer kosten voor in rekening worden gebracht.

Wat betreft de klantenservice; we willen iedereen natuurlijk zo snel mogelijk helpen. Het kan echter dusdanig druk zijn dat de wachttijden oplopen. Je kunt echter via verschillende manieren contact met ons zoeken, zodat je niet op alleen telefonisch contact bent aangewezen.

Als je nog meer vragen voor ons hebt of als we ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Tessa,

Om met de deur in huis te vallen: Waar zie je precies op de factuur dat het om kosten gaat voor internetten buiten je bundel? Dit is namelijk niet mogelijk bij jouw prijsplan, zolang je geen MB-verdelers koopt. Wanneer jouw databundel verbruikt is, stopt jouw mobiele internet.

Ik zie wel dat er veel andere kosten buiten jouw bundel worden gemaakt, voor verschillende diensten. Op de laatste factuur is dit bellen buiten je bundel en ook SMS'en in het buitenland. Er is echter één reden dat jouw facturen aanzienlijk hoger zijn dan normaal het geval zou zijn. Dit zijn de 'Diensten mobiele internet'. Deze kosten per keer €5,- en dan loopt het natuurlijk al aardig op. Ben je je hier bewust van of niet?

Alle informatie over deze diensten vind je in dit topic. Als je niet bewust gebruik maakt van deze diensten staat daar ook hoe je dit kunt blokkeren en hoe je een onderzoek naar de gemaakte kosten in kunt laten stellen. Het belangrijkste is in dat geval dat je de diensten zo snel mogelijk blokkeert, want ik zie dat er op dit moment ook weer kosten voor in rekening worden gebracht.

Wat betreft de klantenservice; we willen iedereen natuurlijk zo snel mogelijk helpen. Het kan echter dusdanig druk zijn dat de wachttijden oplopen. Je kunt echter via verschillende manieren contact met ons zoeken, zodat je niet op alleen telefonisch contact bent aangewezen.

Als je nog meer vragen voor ons hebt of als we ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten! 🙂

Reageer