Beantwoord

hoge rekening

• 26 september 2020
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

*Moderator edit: vermeld graag géén persoonlijke gegevens op openbare plekken alsjeblieft, ook niet in bijlagen. Bedankt!*

Beste T-mobile, 

Na jaren klant te zijn ben ik nog nooit zo teleurgesteld geweest. Tijdens het aanpassen van mijn abonnement is er iets mis gegaan waardoor elke belminuut verrekend werd. 

Hier heb ik contact over gehad met het financiële afdeling, er is schriftelijk bevestigd dat het te hoge gecrediteerd werd. Daarnaast werd er aangegeven dat het te hoge bedrag, verrekend zou worden met een nieuwe, of onbetaalde factuur. 

De creditnota kwam tevoorschijn in mijn T-Mobile app, dit waardeerde ik enorm aangezien ik al een tijdje klant ben en toch elke maand te veel betaal(de). Heel netjes werd het gecrediteerde bedrag verrekend met een openstaande factuur. 

Na mijn verbazing werd het te hoge bedrag vervolgens vermeld op de volgende factuur??? Hier ben ik van geschrokken, in shock nam ik contact op met het klantenservice. Er werd totaal niet geluisterd, mevrouw sprak als een robot en had ook nog het lef mij te kleineren. 

Hoe lossen wij dit op? Juridisch of vriendschappelijk? Sinds alles zwart op wit bevestigd is. 

Met vriendelijke groet, 

icon

Beste antwoord door Seccie 26 september 2020, 14:49

Beste @Lynnousse

Uw factuur komt op mij over als een creditering. Er staat aangegeven dat het bedrag in mindering zal worden gebracht op volgende facturen, of uitgekeerd / teruggestort zal worden. 

NB: De T-Mobile community is een openbare community uw adresgegevens worden genoemd in de bijlagen. Uw gegevens kunnen hergebruikt worden door mensen met minder goede bedoelingen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Beste @Lynnousse

Uw factuur komt op mij over als een creditering. Er staat aangegeven dat het bedrag in mindering zal worden gebracht op volgende facturen, of uitgekeerd / teruggestort zal worden. 

NB: De T-Mobile community is een openbare community uw adresgegevens worden genoemd in de bijlagen. Uw gegevens kunnen hergebruikt worden door mensen met minder goede bedoelingen. 

Reageer