Beantwoord

Hoge servicenummerkosten bij aanbrengen nieuwe klant

• 6 april 2016
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik ben al zeer lang klant bij jullie en bij alle voorgangers. Tot nu toe altijd tevreden, maar nu toch wat verbaast.
Tot mijn verbazing was mijn laatste factuur ruim 16 euro hoger dan normaal. Bij het checken van deze factuur bleek dat de extra kosten werden veroorzaakt door de kosten van het eenmalig bellen van jullie servicenummer. Dit gesprek duurde 20 minuten en kostte mij ruim 16 euro. Tijdens dit gesprek heb ik een nieuw abonnement aangeschaft voor mijn dochter. De t-mobile medewerker nam hiervoor ruim de tijd.

Ik vind het nogal vreemd dat ik 16 euro moet betalen om bij jullie een nieuwe klant aan te brengen. Ik geloof dat dit voor jullie een service is en niet voor mij.
Is aan de kosten, die jullie mij hiervoor in rekening hebben gebracht, daarom nog wat te doen?
icon

Beste antwoord door David 7 april 2016, 11:34

Hoi Riholt,

Welkom op ons Forum! :)

Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk, jij laat je goed informeren over een abonnement, de medewerker neemt daar ook de tijd voor, maar jij betaalt er uiteindelijk voor. Ik zorg ervoor dat dit met je volgende factuur verrekend wordt, zodat jij hier niet voor hoeft op te draaien.

Ik wilde je aanraden om gelijk een T-Mobile Samen groep met je dochter aan te maken, zodat jullie gratis onderling kunnen bellen, maar ik zie dat je dit gisteren al hebt gedaan, dus mijn raad komt net te laat! ;)

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Riholt,

Welkom op ons Forum! :)

Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk, jij laat je goed informeren over een abonnement, de medewerker neemt daar ook de tijd voor, maar jij betaalt er uiteindelijk voor. Ik zorg ervoor dat dit met je volgende factuur verrekend wordt, zodat jij hier niet voor hoeft op te draaien.

Ik wilde je aanraden om gelijk een T-Mobile Samen groep met je dochter aan te maken, zodat jullie gratis onderling kunnen bellen, maar ik zie dat je dit gisteren al hebt gedaan, dus mijn raad komt net te laat! ;)

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten!
Beste David,

Hartelijk dank voor jouw reactie. Daar ben ik blij mee.
Ik zie net een factuur binnenkomen en daar is de 16 euro nog niet op verrekend. Wanneer kan ik deze verrekening verwachten?

Met vriendelijke groet!
Reputatie 6
Badge +16
Hi riholt,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Op de factuur is het bedrag van €16,- inderdaad niet in mindering gebracht, maar bij ons in het systeem is het wel zichtbaar. Dit betekent dat bij de eerstvolgende afschrijving het bedrag van €16,- verrekend wordt, dus wordt er minder afgeschreven dan wat er op je factuur staat.

Ik hoop dat dit het wat duidelijker maakt. Heb je verder nog vragen of verzoeken, laat het ons dan weten. 😉

Reageer