Beantwoord

Hogere kosten abonnement dan afgesproken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Nieuwe toestel in de T-mobile shop gehaald in Maastricht Samsung galaxy S7 abonnement verlenging voor 2 jaar heb 10.800 punten ingeleverd zodat ik maar 30,- Euro voor het het toestel heb hoeven te betalen zou dan een paar Euro duurder uit zijn met abonnement kosten ...zie ik nu mijn factuur binnen komen dat ik 24 maanden 24.75 Euro toestel kosten extra moet betalen factuur bedrag wordt dus nu iedere maand 71.00 Euro dit is me dus niet verteld door jullie medewerker in de T-mobile shop ..... ben al zolang klant dit is dus echt belachelijk kan hier na gekeken worden want ik ga echt niet nog eens extra betalen voor het toestel zonder dat mij dit verteld is . Hoor graag jullie oplossing mvg. Ferry
icon

Beste antwoord door Issam 15 april 2016, 10:28

Hallo Ferry-V,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum, leuk dat je hier je vraag stelt! We helpen je graag verder. :)

Gaaf dat je voor de Galaxy S7 bent gegaan. We zijn erg benieuwd naar jouw ervaringen met deze telefoon.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 2 jaar lang te hoge maandkosten gaat betalen. Ik ben daarom direct het systeem in gedoken om te kijken wat er precies is doorgevoerd.

Jouw maandelijkse toestelbetaling bedraagt €17,50. De rest van de abonnementskosten inclusief de kortingen zijn €27,99 waardoor je op een totaal uitkomt van €45,49. Dit is het bedrag dat je maandelijks gaat betalen, dus geen €71,-. Klopt het dan wel?

Ik hoop dat het hierdoor wat duidelijker is geworden. Mocht je hier nog vragen of onduidelijkheden over hebben dan horen we het graag!

Ps. stel jezelf voor aan ons in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Welk abonnement heb je nu dan exact genomen? En wat zouden die punten teweeg gebracht moeten hebben?

Als je een duur toestel neemt, dan kun je het eenmalig te betalen bedrag verlagen door het bedrag uit te smeren over 24 maanden, zodat je maandelijks het toestel betaalt. Meestal ben je dan over 24 maanden gezien goedkoper uit.

En welke S7 heb je precies? Misschien kunnen we dan even kijken of het realistisch is wat je nu hebt, of dat er inderdaad een foutje in zit.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Ferry-V,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum, leuk dat je hier je vraag stelt! We helpen je graag verder. :)

Gaaf dat je voor de Galaxy S7 bent gegaan. We zijn erg benieuwd naar jouw ervaringen met deze telefoon.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 2 jaar lang te hoge maandkosten gaat betalen. Ik ben daarom direct het systeem in gedoken om te kijken wat er precies is doorgevoerd.

Jouw maandelijkse toestelbetaling bedraagt €17,50. De rest van de abonnementskosten inclusief de kortingen zijn €27,99 waardoor je op een totaal uitkomt van €45,49. Dit is het bedrag dat je maandelijks gaat betalen, dus geen €71,-. Klopt het dan wel?

Ik hoop dat het hierdoor wat duidelijker is geworden. Mocht je hier nog vragen of onduidelijkheden over hebben dan horen we het graag!

Ps. stel jezelf voor aan ons in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 🙂
Hallo issam , klopt op de bon staat ook 17.50 a 24 maanden voor het toestel maar op de t-mobile factuur staat 24.95 voor het toestel a 24 maanden neem aan dat t-mobile mij nu een rectificatie van de rekening stuurt of hoe word dit nu verder geregeld. Alexander ik moest voor het toestel eigenlijk 164.95 Euro bij betalen maar omdat ik de T-mobile punten heb ingeleverd 10.800 hoefde ik maar voor het toestel 30.01 Euro te betalen . 45.49 Euro zou inderdaad mijn abonnement kosten zijn 3 Euro hoger dan mijn vorig 2-jarig abonnement. Mvgr. Ferry
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ferry,

Bedankt voor de aanvullende info! Ik zie dat je nieuwe abonnement gisteren is ingegaan, dus ook sinds gisteren zie je op My T-Mobile je nieuwe abonnement staan. Toen je bovenstaand bericht plaatste zag je nog je oude abonnement staan, waar je inderdaad 24,75 euro voor je toestel betaalde. Als je nu op My T-Mobile kijkt bij Mijn abonnement zie je de 17,50 euro staan, dus dat gaat helemaal goedkomen! 🙂

Wat betreft je laatste factuur: ik zie dat op jouw factuur van 12/4 nog niet jouw verlenging is meegenomen. Vandaar dat deze factuur hoger is dan je gewend bent. Je kortingen vervallen namelijk als je contractperiode is afgelopen. Op 17/4 is jouw verlenging ingegaan en dit zal met terugwerkende kracht verrekend worden op je komende factuur. Je betaalt in ieder geval nooit dubbel. Op deze pagina vind je alvast wat meer informatie over je komende factuur, deze zal er iets anders uitzien dan je normaal gewend bent.

Hopelijk geeft mijn antwoord meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer