Beantwoord

Hogere maandkosten

• 26 januari 2018
  • 9 reacties
  • 156 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik kreeg vandaan een sms dat mijn factuur bedrag €52,25 is, normaal is het altijd 51,98 wat ik pp maand betaal. Mijn vraag is wat heb ik gedaan dat het meer is geworden ik kan het niet terug zien op mijn tmobile. Het 27 cent maakt mij echt niet uit gaat niet om het geld maar waarom want kan niks terug zien dat ik iets heb gedaan.

Mvg,
Nour
icon

Beste antwoord door CrisTien 26 januari 2018, 19:43

Dag Nour_x

Dat is de inflatiecorrectie!

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/inflatiecorrectie
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag Nour_x
Dat is de inflatiecorrectie!

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/inflatiecorrectie
De link opent niet geeft aan dat het pagina niet beschikbaar is
Reputatie 7
Badge +20
Aangepast sorry
Dankuwel heb het gezien en ik begrijp het helemaal. Aleen ik heb deze telefoon gekocht met het tmobile abo oktober 2017. Nou lees ik dit:
Heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd. Maar is je huidige abonnement na 1 oktober 2017 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden.
Reputatie 7
Badge +20
Klopt het niet dan even bij T-mobile aan de bel trekken. De moderators reageren mits niet te druk meestal binnen de 48/72 uur.
Je kan altijd even langs een store gaan of maandag even bellen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nour_x,

Goed dat je door blijft vragen tot alles helemaal helder is! Daar zijn we voor. :D

Ik heb meteen even gekeken naar jouw abonnement en ik zie dat deze op 22 september 2016 in is gegaan. Je kunt dat zelf ook vinden via My T-Mobile > Mijn abonnement. In dit geval klopt het wat CrisTien al aangaf wat betreft de inflatiekosten.

Ik hoop dat het op deze manier duidelijk is, maar stel gerust nog meer vragen als er nog onduidelijkheden zijn!
Hoihoi Jaimy,

Ohokee dank je wel voor het doorzoeken! Dan is het mijn fout ik heb in oktober mijn iphone 7 plus pas kunnen ophalen omdat die nog niet binnen was dacht dat mijn abonoment dan ook pas in zou gaan. Dankjewel fijne dag !

Mvg, Nour
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan, Nour! Enne, je weet ons te vinden als je in de toekomst nog meer vragen hebt!

Jij ook een fijne dag. 😃
Dankjewel Jaimy!! Wat ben jij een schat zeg top service !

Reageer