Beantwoord

Hoogte factuur

• 30 november 2016
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Mijn factuur is al enkele maanden 12,95, terwijl ik een contract heb afgesloten voor 7.50
Is dat juist ?
icon

Beste antwoord door Hajar 1 december 2016, 09:21

Hi 0vation,

Goed dat je aan de bel trekt. Zoals Kaassausje heeft aangegeven krijg je vaak al meer duidelijkheid als je jouw factuur inziet. In jouw geval waren de kortingen komen te vervallen omdat je abonnement was verlopen. Jij hebt hier ook telefonisch contact over gehad en ik zie dat je inmiddels je abonnement hebt verlengd en dus kun je weer profiteren van nieuwe kortingen.

Is hiermee alles naar wens? Ik wil je ook nog een tip meegeven. Maak een T-Mobile Samen groep aan en profiteer van extra korting. Ik heb je in een sms een link van een video gestuurd waarin wij uitleggen hoe je een T-Mobile Samen groep aanmaakt! :)

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi 0vation6, welkom op het klantenforum.

Heb je al een factuur gedownload om te kijken waarom je facturen niet langer 7,50 zijn? Zou het kunnen dat bijvoorbeeld de kortingen zijn komen te vervallen, of dat je iets hebt toegevoegd/gewijzigd aan je abonnement? Meestal geeft een factuur wel duidelijkheid over wat er is gebeurd. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi 0vation,

Goed dat je aan de bel trekt. Zoals Kaassausje heeft aangegeven krijg je vaak al meer duidelijkheid als je jouw factuur inziet. In jouw geval waren de kortingen komen te vervallen omdat je abonnement was verlopen. Jij hebt hier ook telefonisch contact over gehad en ik zie dat je inmiddels je abonnement hebt verlengd en dus kun je weer profiteren van nieuwe kortingen.

Is hiermee alles naar wens? Ik wil je ook nog een tip meegeven. Maak een T-Mobile Samen groep aan en profiteer van extra korting. Ik heb je in een sms een link van een video gestuurd waarin wij uitleggen hoe je een T-Mobile Samen groep aanmaakt! :)

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer