Beantwoord

ik heb een betalingsregeling getroffen maar alnog geblokkeerd

• 22 april 2021
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Hallo, 

ik heb een betalingsregeling getroffen wat op 05-05 en 05-06 betaald moet worden maar ik heb nog steeds een blokkade op mijn simkaart? 

mvg,

bayarslan

icon

Beste antwoord door David 22 april 2021, 09:08

Hoi @Abayarslan

Goed dat je het hier even laat weten! 

Ik heb dit direct voor je gecontroleerd en zie dat we het verzoek voor de betalingsregeling én de regeling hebben verwerkt, alleen het systeem was nog niet zover dat de blokkade was opgeheven. Dit heb ik nu handmatig gedaan, dus je zou nu weer bereik moeten hebben. Mocht dit niet het geval zijn start dan even je telefoon opnieuw op.

Onthoud wel dat er bepaalde blokkades actief blijven staan bij het aangaan van een betalingsregeling, zoals het gebruik in buitenland of gebruik van premium diensten. Verder zou alles nu weer helemaal goed moeten werken! 

Kun je laten weten of het daadwerkelijk weer allemaal werkt bij je? Als je nog andere vragen hebt dan horen we dat ook graag natuurlijk!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Abayarslan

Goed dat je het hier even laat weten! 

Ik heb dit direct voor je gecontroleerd en zie dat we het verzoek voor de betalingsregeling én de regeling hebben verwerkt, alleen het systeem was nog niet zover dat de blokkade was opgeheven. Dit heb ik nu handmatig gedaan, dus je zou nu weer bereik moeten hebben. Mocht dit niet het geval zijn start dan even je telefoon opnieuw op.

Onthoud wel dat er bepaalde blokkades actief blijven staan bij het aangaan van een betalingsregeling, zoals het gebruik in buitenland of gebruik van premium diensten. Verder zou alles nu weer helemaal goed moeten werken! 

Kun je laten weten of het daadwerkelijk weer allemaal werkt bij je? Als je nog andere vragen hebt dan horen we dat ook graag natuurlijk!

Reputatie 7
Badge +20

.

Hoi @David ,

Bedankt voor het opheffen het is gelukt na het aan en uit zetten van de toestel. 
Ik heb verder geen andere vragen! Fijne dag verder en werkse! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Bayarslan,

Dat is goed om te lezen! Graag gedaan en jij ook een fijne dag!

Reageer