Beantwoord

Ik heb een factuur nodig voor Huaweis cashback actie

• 10 februari 2019
  • 8 reacties
  • 705 Bekeken

• is een Master Poster
  • 12 reacties
Ik heb recentelijk een abonnement met Huawei Mediapad T5 gekocht in de winkel (fysieke winkel), en mij was door een medewerker verteld dat ik naar Huaweis site moet gaan om daar gebruik te kunnen maken van een cashback actie. Echter op https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huawei-cashbacks-februari/#tpc-iframe wordt gesteld dat ik een factuurnummer nodig heb, terwijl ik alleen maar een kassabon heb.

Is hier een medewerker aanwezig die mij alsnog een factuur kan toesturen?
icon

Beste antwoord door David 12 februari 2019, 10:34

Hi @Xpress,

Als het goed is staat er op jouw kassabon een ordernummer waar een hele reeks cijfers achter staan. Deze kun je indienen bij Huawei om mee te doen aan de actie!

Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Xpress Staat het factuurnummer niet op de kassabon?
On de bon staat nergens letterlijk "factuurnummer: [nummer]", en ik heb geen idee wat een eventueel equivalent hiervan zou kunnen zijn op een kassabon.
Reputatie 7
Badge +20
Ga anders even langs de shop om een factuur te halen?
Dat gaat sneller denk ik!
Ik heb net de klantenservice gechat en gebeld, en beiden stellen dat zij geen verstand hebben van hoe T-Mobiles kassabonnen worden samengesteld, dus ook niet weten welk nummer gelijk staat aan een factuurnummer. Het enige wat ik uit die gesprekken heb kunnen halen was dat een bonnummer ook mogelijk zou kunnen volstaan, maar ik heb geen idee hoe een bonnummer eruit ziet op een kassabon van T-Mobile, gezien er nergens expliciet "bonnummer" staat vermeldt.

Het zou enorm hebben geholpen als de T-Mobile winkel in kwestie (T-Mobile Shop Den Bosch) een eigen telefoonnummer heeft, zodat ik hen kan bellen en zij het zelf kunnen doorgeven. Een telefoonwinkel dat niet te bereiken is via de telefoon... de ironie druipt hier vanaf.

Is er een T-Mobile medewerker hier aanwezig met verstand van zaken? Dit hoeft niet zo complex te zijn...
Reputatie 7
Badge +20
Vraag anders morgen even bij Huawei of dit niet anders kan.
mischien is de kassabon ook goed🤔

Hotline Huawei
0800 9188(gratis)
Nederlands/English | Van maandag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Xpress,

Als het goed is staat er op jouw kassabon een ordernummer waar een hele reeks cijfers achter staan. Deze kun je indienen bij Huawei om mee te doen aan de actie!

Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Op de bon staat "OrderID" vermeldt, bestaande uit een reeks van 8 cijfers, dus dat lijkt mij wat u bedoelt. Ik ga het opgeven en laat u het eind resultaat weten of dat Huawei het heeft geaccepteerd of niet.
Heb daarnet contact gehad met Huawei en die vertelde me dat op de bon een Merchant nummer staat. Dit nummer moet je invullen is mij gezegd.

Reageer