Beste antwoord door Rosan
Je kan in My T Mobile je factuur bekijken en dan zie waarom je factuur hoger is
Dat kan allerlei redenen hebben zo kan je buiten bundel kosten hebben of andere zaken.
Een factuur moet binnen een bepaalde tijd nadat je factuur on line staat betaald worden dat staat er allemaal bij.
Volgens mij is dat 10 dagen nadat deze on line zichtbaar is en is bedrag dan niet binnen krijg je waarschuwingen en betaal je dan krijg je extra kosten.
Als je een blokkade heb dan ben je dus al te laat met betalen en zitten er al extra kosten bij vermoed ik.
Maar als je inlogt kan je dus de facturen bekijken en zien waar de extra kosten vandaan komen.
Bekijk origineel
Dat kan allerlei redenen hebben zo kan je buiten bundel kosten hebben of andere zaken.
Een factuur moet binnen een bepaalde tijd nadat je factuur on line staat betaald worden dat staat er allemaal bij.
Volgens mij is dat 10 dagen nadat deze on line zichtbaar is en is bedrag dan niet binnen krijg je waarschuwingen en betaal je dan krijg je extra kosten.
Als je een blokkade heb dan ben je dus al te laat met betalen en zitten er al extra kosten bij vermoed ik.
Maar als je inlogt kan je dus de facturen bekijken en zien waar de extra kosten vandaan komen.