Beantwoord

Ik heb groot spijt dat ik bij tmobile klant ben geworden, ik betaal onnodige hoge kosten

Ik heb groot spijt dat ik bij tmobile klant ben geworden het zijn het zijn oplichters ik raad iedereen af om bij tmobile abonnement te nemen
icon

Beste antwoord door Rosan 17 mei 2018, 22:22

Je kan in My T Mobile je factuur bekijken en dan zie waarom je factuur hoger is
Dat kan allerlei redenen hebben zo kan je buiten bundel kosten hebben of andere zaken.
Een factuur moet binnen een bepaalde tijd nadat je factuur on line staat betaald worden dat staat er allemaal bij.
Volgens mij is dat 10 dagen nadat deze on line zichtbaar is en is bedrag dan niet binnen krijg je waarschuwingen en betaal je dan krijg je extra kosten.

Als je een blokkade heb dan ben je dus al te laat met betalen en zitten er al extra kosten bij vermoed ik.
Maar als je inlogt kan je dus de facturen bekijken en zien waar de extra kosten vandaan komen.
Bekijk origineel

25 reacties

Badge +13
Dat kan maar niet hier op het forum verder als je dat doet hou er rekening mee dat je dan je nummer veel lastiger mee kan nemen.
Dus als je opzegt ben je na de eind datum je nummer kwijt dus wil je je nummer behouden vraag dan bij een overstap nummer behoud aan dat kan 2 maanden voor afloop van het abonnement.
Kan ik nu al doorgegeven dat ik per juni 2019 mijn contract wil beëindigen?
Ik wil geen abonnement meer bij jullie nemdn
Mijn contract beëindigt in juni 2019 vanaf daarna wil ik niet meer laten verlengen hoe en waneer moet ik het laten weten?
Reputatie 6
Badge +11
Dit is puur oplichterij ik kreeg allerij facturen dat ik moest betalen snap nog steeds niet waarvoor, [...] Misschien moet je automatische incasso aanzetten?
Badge +13
Hoefde je van Vodafone geen facturen op tijd te betalen?
Kon je gewoon zelf kiezen of je wel of niet betaalde elke maand?
Dit is puur oplichterij ik kreeg allerij facturen dat ik moest betalen snap nog steeds niet waarvoor, ik was 5jaar lang bij vodafone klant heb nooit zoiets meegemaakt, maar goed volgende keer neem ik weer Vodafone en raad ik mijn kennissen familie af om te mobile abonnement te nemen!
Reputatie 7
Badge +20
@Hannes: Het is al aangegeven, maar dit is een forum waar klanten elkaar onderling helpen. Het staat iedereen dus vrij om te reageren. Medewerkers kun je overigens aan het T-Mobile logo herkennen, dus het is handig om hier even op te letten.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leyla,

Altijd schrikken om een dergelijke titel te zien! :S Gelukkig wordt er al flink met je meegedacht door andere forumleden die je willen helpen!

Ik heb jouw gegevens er gelijk bij gepakt en geef je graag wat meer informatie. De betaling van de factuur van 5 maart moest bij ons op 15 maart betaald zijn, maar we hebben deze uiteindelijk pas laat in april ontvangen. Zoals Rosan hier ook al terecht aangeeft, komen er in zo'n geval extra kosten bij, als aanmaning op de te late betaling. Wanneer de betalingen op tijd bij ons worden voldaan, dan worden er ook geen extra kosten in rekening gebracht.

Op dit moment staat de laatste factuur nog open en ik wil je adviseren om deze zo spoedig mogelijk te betalen. De uiterste betaaldatum van deze factuur is namelijk ook gepasseerd. Om te voorkomen dat er wederom extra kosten in rekening worden gebracht (of blokkades worden geactiveerd) is het verstandig het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk te voldoen.

Als je hier nog verdere vragen over hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je, Leyla!
Badge +13
Wat ook nog kan is dat je FTMSC diensten op je factuur heb staan dan kan je het beste even dit topic door lezen.
Lees dan dit topic even door maar bekijk ook even je facturen in My T Mobile.
Reputatie 7
Badge +18
Als je je facturen op tijd betaald is er niks aan de hand maar betaal je ze te laat krijg je extra kosten.
Betaal je niet krijg je te maken met achterstanden en dan krijg je grotere problemen.
Je bent zelf het abonnement aan gegaan dus dan zal je ook de kosten ervan moeten betalen.

Heb je je facturen nu al bekeken waar de extra kosten vandaan kwamen?

Lekkere reactie dit hoe krijgen mensen problemen door dit soort reacties mensen worden hier kwaad van en reageren door niet te betalen je kan beter met ze in gesprek gaan hoe het op te lossen in plaats van dit soort antwoorden gebrek aan woorden noemen ze dit.

Rosan probeert gewoon op een behulpzame manier boven water te krijgen waar de extra kosten vandaan komen maar dan moet Leyla zelf die gegevens opzoeken in haar facturen via Mijn T-Mobile. Alleen moderators kunnen zelf de rekeningen inzien.
Uiteindelijk is Leyla zelf het dure contract aangegaan met daarbij een betalingsverplichting. Niet leuk als je daardoor in de problemen komt maar je kunt T-Mobile daar niet de schuld van geven. Bij elke andere provider was hetzelfde gebeurd.
Badge +13
Ik moest voor 20april betalen ik had de rekening al overgemaakt en is op 23april op rekening van tmobile aangekomen allen 3dagen en moet hoge kosten betalen en op de brief staat dat er blokkade op mijn mobil zouden zetten maar om dat het net op tijd de rekening aangekomen is hebben ze niets gedaan en na 3 weken krijg ik weer klote hoge facturen van jullie wat dit is man ik wil zo snel mogelijk bij jullie weg
Als de factuur te laat betaald is zijn die dingen die in de brief staan helaas wat de regels zijn en soms kan dan betaling en blokkade elkaar kruizen als je op het randje of net te laat betaald.
Dat soort dingen doen ze niet zomaar dat soort acties doen ze omdat er niet word betaald.

Lekkere reactie dit hoe krijgen mensen problemen door dit soort reacties mensen worden hier kwaad van en reageren door niet te betalen je kan beter met ze in gesprek gaan hoe het op te lossen in plaats van dit soort antwoorden gebrek aan woorden noemen ze dit.

Dit is in eerste instantie een klant helpt klant forum ik ben een medeklant en kan dus geen gegevens inzien
In mijn eerste en mijn tweede bericht geef ik aan dat ze zelf kan zien op haar facturen (in My T Mobile) waar de extra kosten vandaan komen (buiten de extra kosten van het te laat betalen).
Deze kosten van te laat betalen krijg je pas na meerdere waarschuwingen dat de factuur nog open staat.
Daarbij als je een abonnement aangaat weet je dat je ook een betaal verplichting heb toch?
Sinds mei vorig jaar is er ook de BKR en zullen klanten met lagere inkomens ook geen dure telefoons (en dus hoge maand last) meer kunnen nemen bij hun abonnement tenzij ze het toestel in eens afbetalen dan hou je een sim only per maand over (plus het bedrag wat je wel mag lenen)
Als je je facturen op tijd betaald is er niks aan de hand maar betaal je ze te laat krijg je extra kosten.
Betaal je niet krijg je te maken met achterstanden en dan krijg je grotere problemen.
Je bent zelf het abonnement aan gegaan dus dan zal je ook de kosten ervan moeten betalen.

Je kan wel weggaan, maar bij andere providers zal je hetzelfde probleem tegenkomen als je niet op tijd betaald.
Sommige mensen nemen bij hun abonnement een dure telefoon en realiseren zich niet dat dat bedrag iedere maand weer terugkomt. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou het geval is.
Dit klopt gwn niet heb op 10april €67.97 en op €23April 108.70 betaalt
Ik heb helaas nog 1jr te gaan voor waneer kan ik doorgeven dat ik geen abonnement wil verlengen?
Ik moest voor 20april betalen ik had de rekening al overgemaakt en is op 23april op rekening van tmobile aangekomen allen 3dagen en moet hoge kosten betalen en op de brief staat dat er blokkade op mijn mobil zouden zetten maar om dat het net op tijd de rekening aangekomen is hebben ze niets gedaan en na 3 weken krijg ik weer klote hoge facturen van jullie wat dit is man ik wil zo snel mogelijk bij jullie weg
Badge +13

Jullie mogen me boetes geven wat dan ook ik ga het niet betalen ik krijg lage inkomen ik ga erachteraan wat mijn rechten zijn
Nadat het betaalt is heb ik geen blokkadde en ook geen waarschuwing gehad wil dat dit word herstelt en ik ga die extra bedraag niet betalen
Badge +13
Je kan in My T Mobile je factuur bekijken en dan zie waarom je factuur hoger is
Dat kan allerlei redenen hebben zo kan je buiten bundel kosten hebben of andere zaken.
Een factuur moet binnen een bepaalde tijd nadat je factuur on line staat betaald worden dat staat er allemaal bij.
Volgens mij is dat 10 dagen nadat deze on line zichtbaar is en is bedrag dan niet binnen krijg je waarschuwingen en betaal je dan krijg je extra kosten.

Als je een blokkade heb dan ben je dus al te laat met betalen en zitten er al extra kosten bij vermoed ik.
Maar als je inlogt kan je dus de facturen bekijken en zien waar de extra kosten vandaan komen.
Deze is als bewijs

Ik snap nog steeds niet waarom ik in april €108. 70 moest betalen maar goed ik heb die bedraag alsnog overgemaakt na dat krijg ik weer hoge kosten van jullie,!
Ik heb 2jarige mobile abonnement betaal normaal €62 per maand, nou krijg ik factuur dat ik €76 moet betalen omdat in april laat is betaalt wat een oplichterij ik heb op tijd betaald! Ik heb groot spijt ik heb nog 1jr te gaan na deze abonnement wil ik niet meer laten verlengen!
Badge +13
Beste Leyla kan je iets specefieker zijn wat bedoel je met onnodig hoge kosten?
Om welk abonnement gaat het?

Reageer