Hoi.
ik wilde graag een batlingsregeling treffen voor mijn openstaande rekening. Echter lukt het mij niet kunt u helpen?
Beste antwoord door CrisTien
Hallo
Hier kan je lezen wat de regels zijn.
Soms wil een andere browser ook wel eens helpen.
Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?
We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.
Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
- Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
- Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
- Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen
Alvast goed om te weten
- Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
- Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
- Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
- Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
- Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
- Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
- Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.