Beantwoord

ik kan geen betalingsregeling aanvragen

  • 4 januari 2021
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Hoi. 
 

ik wilde graag een batlingsregeling treffen voor mijn openstaande rekening. Echter lukt het mij niet kunt u helpen?

icon

Beste antwoord door CrisTien 4 januari 2021, 16:31

Hallo @T.Kucukbiyik  Dat is lastig. Heb je soms al een regeling lopen? 
Hier kan je lezen wat de regels zijn.

Soms wil een andere browser ook wel eens helpen.

Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen. 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @T.Kucukbiyik  Dat is lastig. Heb je soms al een regeling lopen? 
Hier kan je lezen wat de regels zijn.

Soms wil een andere browser ook wel eens helpen.

Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen. 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Nee ik heb geen regeling lopen

Reputatie 7
Badge +20

@T.Kucukbiyik  Kom je er wel voor in aanmerking en helpt een ander browser niet wacht dan even op de hulp van een moderator of bel met TM.
Fijne avond 

Ik wacht even tot iemand me helpt want in de klantenservice stond een lange wachtrij

Reputatie 7
Badge +20

Hi @T.Kucukbiyik 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je de volledige betaling gister al hebt gedaan. Je hebt daardoor niet meer openstaan en is een betalingsregeling niet nodig. Is hiermee alles naar wens? 

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!

Reageer