Beantwoord

Ik kan mijn facturen (van Oktober 2019 tot Januari 2020) niet vinden.

  • 3 augustus 2020
  • 11 reacties
  • 451 Bekeken

Hallo, ik ben t-mobile thuis klant sinds augustus 2018.
als ik op mijn t-mobile rekening kijk, kan ik de facturen voor de periode oktober 2019 tot januari 2020 echter niet vinden. Kunt u mij alstublieft helpen?

icon

Beste antwoord door Cal 31 augustus 2020, 18:19

Hoi @Waqqas,

Bedankt voor jouw geduld tot nu toe en ik hoop dat je een tweetal mooie zomerse weken achter de rug hebt. Mogelijk hebben wij het ‘mee schuiven’ nog niet opgelost, waardoor er volgende maand weer een factuur kan verdwijnen, maar in ieder geval zijn momenteel al jouw huidige facturen tot 2 jaar terug weer zichtbaar in jouw My T-Mobile Thuis omgeving. Hiervoor heb ik een handmatige oplossing moeten toepassen en, tot de tijd dat er een algehele systematische oplossing komt, raad ik jou of andere lezers aan om in dit topic een bericht te plaatsen als je graag je oude facturen in wil zien. Aangezien je zelf aangaf dat dit niet een van jouw eerste levensbehoeftes is, schat ik in dat wij elkaar enkel in andere topics gaan spreken, maar schroom zeker niet als je naar ze verlangt! :stuck_out_tongue_winking_eye:Prachtige avond nog gewenst.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat lijkt bij iedereen het geval, ik zie mijn facturen ook maar tot en met februari 2020.

Misschien kunnen de moderators je helpen indien je ze nodig hebt.

Reputatie 4
Badge +2

Hey @nicolafagiolo,

Hartelijk bedankt dat je dit bij mij aankaart! Ik zie dat jij gelukkig weer toegang hebt tot al jouw facturen van 2019 en 2020. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat heel graag.

Fijn dat je weer mee hebt kunnen kijken @Waqqas! :smile: Zo te zien gaat het in jouw My T-Mobile Thuis account nog niet helemaal goed. Ik heb dit inmiddels uitgezet bij de facturatie specialisten, en zodra ik meer weet zal ik zeker in dit topic een update plaatsen zodat iedereen op de hoogte is. Zelf ben ik morgen alleen niet aanwezig, waardoor je mij op zijn vroegst donderdag weer ziet verschijnen. Voor nu wens ik jullie beiden nog een hele mooie avond!

Reputatie 7
Badge +17

Oh @Cal 

Ik dacht altijd dat het gewoon zo is en je maar tot 6 facturen terug kan kijken. Voor mij is het zeker geen probleem maar als je het in orde wilt maken, prima!

Bedankt alvast 😀

Reputatie 4
Badge +2

Geen probleem @Waqqas, voor jou ga ik daar zeer zeker achteraan! Normaliter zouden alle facturen tot 2 jaar geleden zichtbaar moeten zijn in My T-Mobile Thuis, dus óf jouw hond heeft ze opgegeten, óf een van mijn collega's moet een prangende trek hebben gehad. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +17

Heb geen digitale honden, en eten moderators digitale documenten? Denk niet dat het smaakt @Cal 😉

Reputatie 4
Badge +2

Je zou versteld staan als je ziet wat er op ons hoofdkantoor allemaal op het menu staat @Waqqas…. Ethernetkabel spaghetti, Draytekantenne prei, broodje Zyxel… Wellicht dat het een verband heeft met het Wifi bereik op kantoor, want die is altijd top als ik in de buurt van collega's ben. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een kleine update over de facturenkwestie: inmiddels zijn er intern aardig wat mailtjes over en weer gegaan. We weten nog niet waar de oorzaak exact zit, maar een ding weten we wel: we gaan het vast en zeker oplossen! :wink: Omdat de facturatiespecialisten nu met derden in contact zijn, denk ik niet dat ik snel een ‘interessante’ update kan geven. Ik houd het in ieder geval in de gaten, en met of zonder nieuwe informatie laat ik in ieder geval eind volgende week weer iets van mij horen over deze kwestie. Voor nu wens ik je nog veel plezier met het tropische weer dit weekend! :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +17

Beste @Cal 

Nogmaals bedankt dat je dit regelt voor mij terwijl ik het niet eens erg vindt :)

Doe het lekker op het gemakje, geen haast en ik wens jouw ook alvast een gezellig warm weekend toe 💥💥💥

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Waqqas,

Hopelijk heb je een fijne week achter de rug. Bedankt! Ik had zeker een lekker, maar wel eigenlijk net te warm, weekend gehad. :wink: Zoals beloofd zou ik je sowieso vandaag met een update voorzien, alleen is er eigenlijk niks te melden behalve dat wij nog steeds hard werken aan de oplossing. Ik weet trouwens niet of het je zelf is opgevallen, maar zo te zien is de factuur van februari nu ook niet meer zichtbaar en daarmee lijkt het alsof het probleem zich elke maand zal verschuiven.

Aangezien je zelf de facturen niet erg mist, zal ik in dit topic een update plaatsen zodra ik meer weet in plaats van dat ik mijzelf aan een bepaalde datum bind. Alvast een fijn weekend gewenst en ik houd je op de hoogte!   

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Cal 

De voorgaande dagen en het weekend waren enorm warm 💥

Ik heb nog even gekeken en het lijkt erop dat ik alleen de facturen van de afgelopen 5-6 maanden zie en het schuift ook mee inderdaad.

Voor mij helemaal geen probleem dat jullie er nog mee bezig zijn 👍 

Jij ook alvast een goed weekend toegewenst en dan hoor ik het wal wanneer er een update is.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Waqqas,

Bedankt voor jouw geduld tot nu toe en ik hoop dat je een tweetal mooie zomerse weken achter de rug hebt. Mogelijk hebben wij het ‘mee schuiven’ nog niet opgelost, waardoor er volgende maand weer een factuur kan verdwijnen, maar in ieder geval zijn momenteel al jouw huidige facturen tot 2 jaar terug weer zichtbaar in jouw My T-Mobile Thuis omgeving. Hiervoor heb ik een handmatige oplossing moeten toepassen en, tot de tijd dat er een algehele systematische oplossing komt, raad ik jou of andere lezers aan om in dit topic een bericht te plaatsen als je graag je oude facturen in wil zien. Aangezien je zelf aangaf dat dit niet een van jouw eerste levensbehoeftes is, schat ik in dat wij elkaar enkel in andere topics gaan spreken, maar schroom zeker niet als je naar ze verlangt! :stuck_out_tongue_winking_eye:Prachtige avond nog gewenst.

Reputatie 7
Badge +17

Super bedankt voor jouw input @Cal 

Neem je tijd, het is niet echt van toepassing :)

Mocht het niet lukken dan maakt het niet uit, ik heb genoeg aan de afgelopen 6 facturen.

Reageer