Beantwoord

Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden.

• 27 januari 2017
  • 17 reacties
  • 4715 Bekeken

Hallo, ik kreeg steeds te horen dat ik niet gebeld kon worden nu heb ik het zelf gecontroleerd en ik kan inderdaad niet gebeld worden maar zelf kan ik wel bellen.
icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2017, 15:03

[Update 21 oktober 2020] We zien vrij veel bezoekers in dit topic. Waarschijnlijk ervaar je op dit moment problemen, maar dat heeft niets met dit topic te maken. In dit topic vind je meer informatie over de huidige problemen.

Hi MerveY,

Jammer dat je niet bereikbaar bent.Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je betalingsachterstand hebt en daardoor ben je dus geblokkeerd voor inkomende gesprekken. Ik zie ook dat je een betalingsregeling hebt, maar je bent te laat met het betalen van je tweede termijn. Ik wil je in dit geval adviseren om zo snel mogelijk je betaling te voldoen zodat de blokkade verwijderd kan worden. Op deze pagina kun je een betaalmethode kiezen.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en als je nog vragen hebt, let me know!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Ben je net overgestapt, of al langer klant? Als je net vandaag bent overgestapt kan het zijn dat het achter de schermen nog niet helemaal rond is. Ben je al langer klant, kijk dan eens op https://www.t-mobile.nl/my/instellingen en dan bij blokkades. Even controleren hoe je daar staat met bellen en gebeld worden.

Hoor graag of je hier dan uit bent en anders moeten we even verder kijken.
Alles staat op toestaan dus er staat geen blokkade aan, ik snap het ook niet echt..
En je al langer klant?
Ja ik ben al langer klant.
Badge +5
Wat krijgt iemand te horen als die naar je toe belt? Staat er heel toevallig niet een (foutieve) doorschakeling actief? Te controleren bij de instellingen in je telefoon menu en dan bij doorschakelen. Hangt een klein beetje af van het type toestel wat je gebruikt.
Nee de doorschakeling staat uit ik gebruik een iphone 7 plus.
Reputatie 2
Badge +13
Controleer eens of de niet storen functie aan staat. Instellingen > niet storen. Staat de schakelaat bij handmatig aan dan deze uitzetten.
Je herkent het ook door een half maantje rechtsbovenin het display
Nee staat ook niet aan, als iemand me belt dan hoort die dat ik niet gebeld kan worden door technische reden. Ik snap er helemaal niks van..
Gevalletje technische ondersteuning.
Misschien dat iemand van T-Mobile het toch even kan oppakken.

Als het nu een nieuw abonnement was dan zou het nog kunnen zijn dat de omschakeling niet goed is gegaan. Maar je zegt hem al langer te hebben. Jammer genoeg kan ik niet voor je dieper in het systeem kijken maar ze pakken dit bericht vast en zeker op om je verder te helpen.

Ondanks dat, toch een goed weekend
Ik ben al heel lang klant bij de t mobile en dit is de eerste keer dat zoiets gebeurd, achja dan maar even bellen naar tmobile. Nou toch bedankt voor jullie hulp! Goed weekend!
Reputatie 7
Badge +20

[Update 21 oktober 2020] We zien vrij veel bezoekers in dit topic. Waarschijnlijk ervaar je op dit moment problemen, maar dat heeft niets met dit topic te maken. In dit topic vind je meer informatie over de huidige problemen.

Hi MerveY,

Jammer dat je niet bereikbaar bent.Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je betalingsachterstand hebt en daardoor ben je dus geblokkeerd voor inkomende gesprekken. Ik zie ook dat je een betalingsregeling hebt, maar je bent te laat met het betalen van je tweede termijn. Ik wil je in dit geval adviseren om zo snel mogelijk je betaling te voldoen zodat de blokkade verwijderd kan worden. Op deze pagina kun je een betaalmethode kiezen.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en als je nog vragen hebt, let me know!

Hoii ja ik heb ook gekeken bij me betalingen en er staat maar 1 open wat ik kan zien en die is 65.06 euro en is van januari staat er verder zie ik zelf geen betalingen? Bedankt voor het na checken!
Reputatie 6
Badge +15
Hey MerveY,

Je betalingsregeling bestaat uit drie termijnen. Op deze pagina op My T-Mobile kun je de termijnen bekijken. Zoals je daar kunt zien is het eerste termijn betaald. Dat was het termijn van 2 december. Het tweede termijn, 2 januari, staat nog open. Doordat dit termijn nog open staat is de blokkade actief. Het derde termijn heeft een uiterste betaaldatum van 2 februari (aankomende donderdag).

Hopelijk is de situatie zo wat duidelijker! Zodra het termijn van 2 januari overgemaakt is zal de blokkade verdwijnen. Wanneer na 2 februari het laatste termijn nog niet overgemaakt is zal de blokkade wel weer terugkomen. Ik wil je dan ook adviseren om de twee termijnen zo snel mogelijk over te maken om er voor te zorgen dat je weer volledig bereikbaar bent.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Hoii ik heb de 65,06 euro betaald gister maar kan nog steeds niet gebeld worden kan iemand me helpen 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MerveY,

Begrijpelijk dat je weer bereikbaar wilt zijn! Ik zie dat de blokkade inmiddels is verwijderd. Soms kan het even duren, sorry voor het ongemak! Klopt het dat het weer werkt? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan je toestel uit- en aanzetten?

Als ik nog ergens anders bij kan helpen, hoor ik het graag!
Hoi Thalina je de blokkade hebben ze gister verwijderd ik heb met een medewerker gesproken maar ik kan nog steeds niet gebeld worden ik heb alle instructies gevolgd wat hij van me vroeg maar nog steeds doet me telefoon het niet, ik moest van hem naar de winkel gaan en daar laten nakijken..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi MerveY,

De blokkade is opgeheven, dus eigenlijk zou het al moeten werken. Ik zie echter nog een ander probleem met de betalingsregeling. De betaling van 2 februari is goed verwerkt, maar deze is verrekend met termijn 2. Deze moest op 2 januari betaald zijn. Dit betekent dus dat de derde en laatste termijn nu ook nog open staat en niet op tijd betaald is. Deze had op 2 februari voldaan moeten zijn.

Ik raad je aan om deze termijn zo snel mogelijk te voldoen, zodat je van de betalingsregeling af bent en ook de blokkades die daarbij horen. Hopelijk lukt het om deze spoedig te voldoen. 🙂 Als wij je ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!