Beantwoord

ik wacht al bijna 3 maanden op het bedrag dat ik nog terug krijg

• 25 november 2016
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

9 september heb ik een iphone 7 pre ordered bij t mobile, ik heb hem daarna geannuleert en bij belsimpel verlengt. ik had al aanbetaald voor de telefoon en zou dat bedrag binnen 2 weken terug krijgen. inmiddels zijn we al bijna 3 maanden verder en nog steeds niks. ik heb zo vaak gebeld al met de klantenservice maar wat heeft een klantenservice voor zin als ze je toch nooit kunnen helpen met de bevoegdheden die ze hebben. er werd mij elke keer verteld dat het een storing was etc en dat ik het geld zo snel mogelijk krijg teruggestort. er was zelfs vorige week een vrouw aan de lijn die me vertelde dat ze het direct ging oplossen, maar zoals gewoonlijk word ik gewoon voorgelogen en moest ik uiteindelijk zelf vandaag weer contact opnemen om te vragen hoe het er nou aan toe was. krijg ik vandaag ineens te horen dat ze nergens van af weten.. ik heb nu een klacht ingedient met de bijhorende bijlages zoals me bankafschrift van dat bedrag en de bestelling en annulering van de order. ik vind het belachelijk hoe jullie met mij zijn omgegaan en verwacht op zijn minst gewoon een vergoeding voor al het moeite en tijd wat ik in deze onzin moest steken om MIJN geld terug te krijgen pff
icon

Beste antwoord door Sam- 26 november 2016, 11:57

Hallo LLL0,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden.

Je hoeft hier verder niets meer voor te doen. Wij gaan ervoor zorgen dat je jouw geld zo snel mogelijk terug krijgt. Om dit in orde te maken heb ik contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat. Zij gaan mij van meer informatie voorzien omtrent de situatie. Zodra ik meer informatie heb zal ik je hierover informeren. Ik ga mijn best voor je doen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo LLL0,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden.

Je hoeft hier verder niets meer voor te doen. Wij gaan ervoor zorgen dat je jouw geld zo snel mogelijk terug krijgt. Om dit in orde te maken heb ik contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat. Zij gaan mij van meer informatie voorzien omtrent de situatie. Zodra ik meer informatie heb zal ik je hierover informeren. Ik ga mijn best voor je doen!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo LLL0,

Inmiddels heb ik een reactie gekregen van de afdeling die hierover gaat. Zij hebben de betaling handmatig op de terugstortlijst geplaatst, dus krijg je binnen uiterlijk 2 weken het betaalde bedrag op je rekening gestort. Onze excuses voor het ongemak! Ik ben ervan overtuigd dat het dit keer goed zal gaan!

Reageer