Beantwoord

Ik wil graag de pinbon van mijn bestelling

• 20 januari 2018
  • 16 reacties
  • 422 Bekeken

Ik heb een bon nodig voor mijn zakelijke bestelling die ik ruim voor verlenging van mijn contract heb gedaan online op 3 januari j.l. Mijn bestelling heb ik vlak voor sluitingstijd opgehaald op 8 januari j.l. 5 dagen later omdat ik toen pas een telefoontje kreeg [niet binnen 24 uur dus zoals vermeld op de bestelbevestiging] Ik ben van mening dat er niets van klopt als ik de "Goed om te weten punten" van de email naloop...Ik heb n ongetekende overeenkomst dus die is niet rechtsgeldig. ik wil de bestelling in zijn geheel retour doen en in zijn geheel cancellen incl de CHUBB toestelverzekering [die sinds 1 mei 2017 haar verzekeringsactiviteiten heeft overgedragen] oplichting dus, de premie is ter plekke ook onterecht geïncasseerd. Graag per omgaande de betaling retour! Bij voorbaat dank, ik wens geen verlenging van mijn contract met T-mobile. Genoeg andere aanbieders die wel te vertrouwen zijn en nog goedkoper ook! U bent mij voor goed kwijt. Hartelijk dank voor de uiterst beroerde service die ik sinds de vlotte verkoopbabbels van uw medewerker heb mogen beleven. Graag per omgaande een reactie want het betreffende filiaal neemt de telefoon niet op [ondanks dat er open bij staat, is het bandje al op gesloten omgezet, vanaf maandag aanspreekbaar]. Als ik U was zou ik met spoed een bezoekje brengen aan het betreffende filiaal. Mijn instinct vertelt mij nl dat er allerlei nevenpraktijken plaatsvinden die het daglicht niet kunnen verdragen. Veel sterkte met het ruimen van deze puinzooi. Ik zie Uw betaling van € 628,24 binnen 48 uur tegemoet. Graag ook een bevestiging per email van het bovenstaande, dus de opzegging per einddatum overeenkomst zijnde 08-03-2018. De hartelijke groeten aan Marieke Snoep...Ik ga zo aangifte doen, als het me lukt kom ik graag nog een kopje gratis koffie drinken om te aanschouwen hoe deze stunt opgerold wordt. Details stuur ik U later toe.:
icon

Beste antwoord door CrisTien 25 januari 2018, 12:47

Netjes!

Internet is leuk maar niet altijd fijn.

Ben blij voor je dat het is opgelost.

Veel plezier met je nieuwe telefoon
Bekijk origineel

16 reacties

helaas de politie doet niks, ik neem aan T-mobile wel?
Ik ga alvast op zoek naar een goede advocate...wordt vervolgd
Reputatie 7
Badge +10
Hallo CleOrganised

Welkom op het community forum!

Medewerkers van T-Mobile reageren over het algemeen binnen 48 uur op je vraag.

Ik begrijp dat je het toestel heb afgehaald in de winkel. in dat geval is het geen koop op afstand meer.
Voor informatie over je rechten kan je terecht bij consuwijzer
Mocht je er niet uit komen met T-Mobile dan kan je ook terecht bij de geschillencommissie
Reputatie 7
Badge +20
Ga je nu zo uit je dak omdat je telefoon 5 dagen later kwam?
Niet netjes dat klopt maar die dingen kunnen gebeuren.
Op 8Jan. Je gsm opgehaald en nu reageer je pas of ben ja al naar de winkel terug geweest?

Wat dacht je dat de politie ging doen?🤣
Veel succes maar ik denk dat je weinig kans maakt.
dank je wel hidden.nld, tegen de tijd dat T-mobile wakker wordt zullen we wel op maandag zitten...dit is OPLICHTING! ik ga me inlezen...groetjes fijn weekend
Reputatie 4
Badge +13
Hey CleOrganised,

Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je nieuwe telefoon in handen hebben nadat je deze besteld hebt. Sorry dat je hier iets langer op hebt moeten wachten! Hierom wil ik er in ieder geval alles aan doen om je zo goed mogelijk te helpen. Ik ben meteen gaan kijken in ons systeem, daar zie ik dat er op 04 januari 2018 geprobeerd is je te bereiken met betrekking tot het ophalen van je nieuwe telefoon. Misschien heb je dit telefoontje gemist, of is er iets mis gegaan, waarna het een aantal dagen later nogmaals geprobeerd is.

Verder haal ik uit je verhaal dat je de pinbon graag wilt hebben, klopt dit? Deze bon kun je namelijk het beste opvragen bij onze winkel omdat je daar de betaling hebt voldaan. Mijn collega's in de winkel zullen je dan ook graag van de pinbon voorzien! Mocht ik het verkeerd begrepen hebben en gaat het om een andere bon, dan hoor ik graag van je om welke bon het gaat.

We waarderen onze klanten natuurlijk enorm en proberen er dan ook alles aan te doen om iedereen zo positief mogelijk te stemmen. Ik hoor het daarom dan ook graag van je, CleOrganised! 😃
Hallo Bas,
Ik heb de pinbon inmiddels zelf gevonden, het kan inderdaad zijn dat ik een voicemail pas een dag later binnengekregen heb, want mijn Iphone SE zit zo vol, ik kan er niks meer mee. Zelfs geen backup maken, alleen telefoneren en dat is nou net waar ik de telefoon niet voor nodig heb. Ik houd niet van bellen….
De volgende vragen / problemen blijven onbeantwoord:

1: mijn internetbestelling d.d. 03-01-2018 betreft een Samsung Galaxy S8 zwart prijs
€ 352,50, met een totaalbedrag van € 426,52 te betalen bij ophalen.
Op de pinbon staat een Samsung Galaxy S8 Midnight van € 624,00 * setprijs (daarnaast heb ik een aantal * promoprijs accessoires 123-deal gekocht totaal € 67,98). Er is dus duidelijk een groot prijsverschil en gebrek aan heldere informatie in vergelijking tot mijn originele webbestelling. Ik had van te voren mijn rekening gecheckt i.v.m. de betaling aan de hand van bovengenoemde prijs [zie screenshot] en was zeer in de war toen bleek dat bij het pinnen er onvoldoende saldo was. Ik stond daar te stressen en te stuntelen omdat ik wel voelde dat er iets mis ging, de medewerkster kwam er zelf ook totaal niet meer uit en moest meerdere malen de pinbetaling opnieuw opstarten, en met hulp van de filiaalmanager is uiteindelijk nogmaals een nieuw contract uitgedraaid [zonder handtekening] Wegens persoonlijke omstandigheden maar geen tijd had. Wegens allerlei persoonlijke omstandigheden, overlijden / begrafenis / ziektes, had ik geen rust om ter plekke helder na te gaan waar het probleem zaten heb ik dus uiteindelijk van mijn priverekening moeten pinnen en werd het filiaal na mijn vertrek afgesloten. Vervolgens heb ik de telefoon niet meer bekeken en heb verder niet meer gezocht naar de mogelijke oorzaken van het extreem hoge prijsverschil.

2: Inmiddels heb ik de nacht voorafgaand aan bovenstaande vraag eindelijk mijn T-mobile tasje uitgepakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het een slechte smartphone vind...Aanzetten met een irisscan achterkant, erg onhandig, ik krijg de telefoon niet eens aan. Deze telefoon is ongeschikt voor mijn werkzaamheden. Hier kan ik niks mee. Volgens de medewerkster kon ik later nog terugkomen om vragen te stellen.

3: Kan ik bij het filiaal Kinkerstraat de gehele aankoop terugbrengen en mijn geld ter plekke terugkrijgen? Ik neem liever de tijd om een andere telefoon uit te zoeken, heb nl. tot 08-03-2018 de tijd. Wettelijk gezien schijnt de termijn van 14 dagen gehanteerd te worden?
Nu ik recensies lees valt me deze telefoon erg tegen en vind ik hem te duur en absoluut gebruiksonvriendelijk. Hier kan ik niks mee. Hij zit nog in de doos, hij is niet aangeweest. Het beschermfolie zit er nog op. Ik wil u heel vriendelijk verzoeken alstublieft mijn verzoek in overweging te nemen. Het is op vele fronten mis gegaan, desondanks hoop ik op uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Jolanda Kempers, cleOrganised
is er nog iemand?
Probleem wordt opgelost...binnenkort
Reputatie 7
Badge +10
Hallo CleOrganised,

Wat vervelend wat er allemaal gebeurd is.
Ik heb niet de oplossing voor je.
Omdat je de bestelling heb afgehaald in de winkel geld de 14 dagen bedenktijd helaas niet. het is geen koop op afstand meer. voor een aankoop in een winkel geld koop is koop wettelijk gezien.
ik hoop dat je er zo uit kan komen met T Mobile
Badge +13
is er nog iemand?
Beste Jolanda dit is geen Chat waar de medewerker direct weer terug reageert maar een forum.
Je zult dus even geduld moeten hebben tot de moderators jouw vraag verder oppakken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jolanda,

Dankjewel voor je reactie en je uitgebreide uitleg! Ook fijn dat je je pinbon inmiddels hebt gevonden. Ik wil je in dit geval adviseren om terug te gaan naar T-Mobile Shop waar je je contract hebt afgesloten. Je kan daar aangeven dat je niet tevreden bent over het toestel en zij kunnen dan kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Normaal gesproken geldt de 14 dagen bedenktijd niet voor aankopen in de Shop zoals Hidden ook aangeeft en ik kan je ook niet garanderen dat het nu wel ineens geldt. Maar ik weet wel dat mijn collega's bereid zijn om met je mee te denken.

Laat je even weten hoe het loopt? Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.
Ik ben terug gegaan naar filiaal Kinkerstraat en bied bij deze mijn excuses aan...Dankzij medewerkers Shiva en ShopManager Retail Clint Robles de Medina is mijn probleem opgelost! Ze hebben mij uitgebreid te woord gestaan, samen met mij de passende telefoon gezocht en de gemaakte fout hersteld. Zojuist krijg ik een bericht dat de meer bij mij passende telefoon besteld is en ik hem kan ophalen!
Ik ben weer een tevreden klant, en opnieuw is bewezen met de juiste menselijke klantvriendelijke behandeling en het nemen van tijd voor een klant veel belangrijker is dan het snel online bestellen in de digitale wereld! Deze mensen verdienen een extra bonus van T-mobile! Dus tip aan iedereen, zoek deze mensen op en neem de tijd voor het uitzoeken van een telefoon in een filiaal, niet online. Bespaart een hoop ellende! En gun jezelf de tijd om een dure aankoop te doen...Stress is nooit goed, het maakt je ziek en ongelukkig, ook bij de simpele dingen als een telefoon aanschaffen.:)
Reputatie 7
Badge +20
Netjes!
Internet is leuk maar niet altijd fijn.
Ben blij voor je dat het is opgelost.
Veel plezier met je nieuwe telefoon
Badge +13
Voor welk toestel ben je gegaan nu?
Verder erg netjes en een hele goede tip van jouw dat je tijd en aandacht moet besteden aan een toestel keuze en niet even snel en gauw dat moet doen.
Vaak is het ook slim om thuis al te kijken wat je wilt en bedenk of het toestel wat je nu gebruikt bevalt dus je bij hetzelfde merk wilt blijven of juist niet ed.

Veel plezier met je nieuwe toestel!
Reputatie 4
Badge +13
Kijk dit vinden we nou leuk om te lezen, CleOrganised!

Super dat het door deze toppers in de winkel zo goed is opgepakt. Ik heb het dan ook meteen aan ze doorgegeven! :D

Heel veel plezier met je nieuwe toestel en mocht je in de toekomst nou nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!

Reageer