Beantwoord

in app aankoop kan niet worden verwerkt

• 26 januari 2017
  • 6 reacties
  • 257 Bekeken

Ik probeer in het spel "Landlord - real estate" een aankoop te doen maar krijg altijd het zelfde antwoord:

Je bestelling kan niet worden verwerkt.

Heb al geprobeerd te betalen via abonnement, google play gift card en pay pal maar blijf altijd de zelfde melding krijgen.
Heb al via google gezocht naar een oplossing maar niets lijkt te werken.
hoop dat hier iemand mij kan helpen.

bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Amy 27 januari 2017, 13:56

Hey WouslanderNL,

Slim dat je ook contact met Google hebt opgenomen! Ik ben benieuwd of zij het voor je kunnen oplossen. Wil je ons op de hoogte houden? :8

Mocht je problemen hebben met app-aankopen betalen via je T-Mobile Factuur neem dan een kijkje in dit forumtopic.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb bericht ontvangen van Google dat mijn betaal account is geblokkeerd omdat ze mijn identiteit niet voldoende konden verifiëren.
binnen 24 uur krijg ik bericht over wat ze besluiten.
hopelijk is het daarmee dan ook opgelost.
Reputatie 6
Badge +15
Hey WouslanderNL,

Slim dat je ook contact met Google hebt opgenomen! Ik ben benieuwd of zij het voor je kunnen oplossen. Wil je ons op de hoogte houden? :8

Mocht je problemen hebben met app-aankopen betalen via je T-Mobile Factuur neem dan een kijkje in dit forumtopic.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Dit is het bericht dat ik van google kreeg.

Ik heb die Topic al bekeken en alles dat van toepassing is geprobeerd.
helaas zonder resultaat.
Er wordt mij gevraagd dit formulier in te vullen en een kopie van een ID kaart of paspoort te uploaden.

beetje vreemd verhaal dit.
Heb met de Google helpdesk gebeld.
wegens veelvoudig gebruik van de google play tegoeden met mijn account is Google wettelijk verplicht mijn account informatie te verifiëren om zeker te zijn dat ik zelf de gebruiker ben.
Dit om fraude tegen te gaan.
Na het formulier ingevuld te hebben opgestuurd wordt binnen 24 tot 48 uur contact opgenomen om de verdere gang van zaken te melden.

Dit zal vrijwel zeker mijn probleem oplossen.

Amy, bedankt voor je reactie.

m.vr.gr,

wouslanderNL

Het probleem is opgelost.
Binnen een dag is mijn account weer geactiveerd
Reputatie 4
Badge +17
Hallo WouslanderNL,

Super! Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost.

Bedankt voor het delen van je oplossing. Als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. :)

Tot snel weer op het forum!

Reageer